کد خبر : 1257133 | 12 مرداد 1394 ساعت 17:50 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری

وایخو: پیوستن به رئال یک فرصت استثنایی بود

خرید جدید رئال مادرید، در یک نشست خبری از پیوستن به این تیم به عنوان مهمترین تصمیم زندگی اش یاد کرد و گفت که نگران فشارهای موجود در رئال نیست.

وایخو: پیوستن به رئال یک فرصت استثنایی بود
به گزارش "ورزش سه"، خسوس وایخو، کاپیتان تیم زیر 19 ساله های اسپانیا که در عین جوانی بازوبند کاپیتانی زاراگوسا را هم بر بازو می بندد، هفته گذشته با رقم 5 میلیون به رئال مادرید پیوست. بسیاری او را سرخیو راموس آینده رئال و تیم ملی اسپانیا می دانند.

او البته فصل آتی را نیز بصورت قرضی برای زاراگوسا بازی خواهد کرد تا کمک کند این تیم بار دیگر به لالیگا بازگردد. وایخو امروز در نشستی خبری، در مورد انتقالش به رئال مادرید گفت:" هنوز با هیچ بازیکنی از رئال مادرید صحبت نکرده ام. تنها با آسنسیو، هم تیمی خودم در تیم ملی که او هم به تازگی به رئال پیوسته گفتگو کرده ام. او شناخت بیشتری نسبت به رئال دارد و به من گفت که هر کمکی بخواهم دریغ نخواهد کرد.

پیوستن به رئال، مهمترین تصمیم زندگی من بود. فرصتی تکرار نشدنی نصیب من شد و نمی خواستم از دستش بدهم. می دانم که در رئال مادرید فشارها و توجهات عمومی تا چه اندازه بالاست اما نگران این مساله نیستم.
پیوستن به رئال مرا تغییر نداده و نخواهد داد. همیشه بازیکنی بوده ام که هدفم کمک به مربی و هم تیمی ها بوده و از این پس نیز همینگونه خواهم بود. در حال حاضر تمام تمرکزم روی زاراگوساست و امیدوارم فصل خوبی با این تیم داشته باشم. به زودی نیز راهی مادرید خواهم شد تا با شرایط آنجا بهتر آشنا شوم."

دیدگاه‌ها