کد خبر : 1257628 | 14 مرداد 1394 ساعت 16:12 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی روی سکوهای آزادی می نشیند

امیر، یک تیر و دو نشان!

امیر قلعه نویی مقابل استقلال روی نیمکت ملوان نمی نشیند. این آخرین خبری است که از انزلی به گوش می رسد. با این اتفاق ، دیگر نمی توانیم شاهد برخورد احتمالی او با مظلومی و مهدی رحمتی باشیم.

امیر، یک تیر و دو نشان!
به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی به احتمال فراوان در بازی ملوان مقابل استقلال روی نیمکت تیمش نمی نشیند. او که هفته اول و مقابل ذوب آهن به دلیل امضا نکردن قرارداد، ملوان را از روی سکوها هدایت کرد، در این بازی هم روی نیمکت نمی نشیند تا در جایگاه ویژه شاهد جدال تیمش با استقلال باشد. قلعه نویی با این کار به دو هدف می رسد. ابتدا برای رسیدن بازیکنان به خواسته های مالی شان، مثل چند روز قبل تلاش می کند و سپس می تواند مدعی باشد که مقابل تیم سابقش روی نیمکت نمی نشیند. این ماجرا وقتی جدی تر می شود که بدانیم قلعه نوییقرار است صبح پنجشنبه و در تهران با احمد دنیامالی، رییس هیات مدیره ملوان دیدار کند. یعنی قلعه نویی بدون ثبت قرارداد با ملوان به تهران می آید تا سنگ های خود را با دنیامالی وا بکند. پس او روز پنجشنبه دیگر به انزلی برنمی گردد تا قرارداد خود را ثبت کند.

 نتیجه اینکه او روبروی استقلال روی نیمکت ملوان نمی نشیند و این می تواند برای او دو سر برد باشد. اول اینکه مدعی شود که از حق بازیکنان دفاع کرده و دوم از تعصب به پیراهن استقلال صحبت کند. با این اتفاق، نه خبری از خوش و بش نیمکت ها می شود و نه خبری از برخوردهایی که قرار بود سوژه عکاس ها شود. امیر ، نه مظلومی را می بیند و نه مهدی رحمتی و سایر بازیکنان استقلال را. بازیکنانی که قرار بود سمت امیر بیایند اما حالا دیگر خیالشان آسوده است.

دیدگاه‌ها