کد خبر : 1257657 | 14 مرداد 1394 ساعت 16:10 | 68.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

وداع پدرو با هواداران بارسا در بازی امشب

دیدار بارسلونا و آ اس رم در جام خوان گامپر که امشب در نوکمپ برگزار می شود، به احتمال فراوان آخرین بازی پدرو با پیراهن بارسا در این ورزشگاه خواهد بود.

وداع پدرو با هواداران بارسا در بازی امشب
به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه از سوی باشگاه بارسلونا هیچ برنامه ای برای خداحافظی از پدرو تدارک دیده نشده اما قرار است هواداران این تیم بصورت خودجوش از ستاره محبوب خود خداحافظی کنند. پدرو هفته هاست که تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا را گرفته و با وجود مخالفت صریح لوئیس انریکه، در آستانه جدایی از بارسا و پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد.

مذاکرات دو باشگاه همچنان در حال پیگیری است و به نظر می رسد که بر سر مبلغی بین 30 تا 32 میلیون، توافق نهایی حاصل شود. پدرو که سالهاست برای بارسا بازی می کند، این جدایی را اجباری می داند؛ چرا که به لحاظ حرفه ای می داند که یک سال مانده به یورو 2016، نیمکت نشینی در بارسا تا چه اندازه می تواند به ضرر او تمام شود. پدرو با وجود نیمار، مسی و سوارز، بی شک جایی در ترکیب ثابت بارسلونا نخواهد داشت.

طبق ادعای مارکا، پس از رسمی شدن انتقال دی ماریا از منچستریونایتد به پاری سن ژرمن که قریب الوقوع است، پیوستن پدرو به یونایتد هم نهایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها