کد خبر : 1258184 | 17 مرداد 1394 ساعت 09:30 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد-تاتنهام

دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام، امروز در دیدار افتتاحیه لیگ برتر، در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد-تاتنهام
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که منچستر تابستان بسیار شلوغی در نقل و انتقالات سپری کرد و تغییرات زیادی در تیمش به وجود آورد، پوچتینو و شاگردانش، تابستان بسیار آرامی را سپری کردند.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان خال که فصل گذشته موفق به کسب سهمیه اروپایی شدند، امسال با هدف قهرمانی خود را آماده کرده اند. با تغییرات متعدد در پست‌های مختلف در منچستر، فان خال پست‌های کلیدی که به نظرش در فصل گذشته دچار مشکل بودند را تقویت کرده و تیمش آماده درخشش برای فصل جدید است. با این حال، هنوز تکلیف مهاجم و دروازه بان تیمش مشخص نیست. به گفته فان خال، دیوید دخیا امروز نیمکت نشین خواهد بود و سرخیو رومرو جایگزین او خواهد شد. از سویی دیگر، رونی تک مهاجم تیم فان خال است و هنوز احتمال خرید یک مهاجم وجود دارد. مارکوس روخو و خاویر هرناندس برای بازی امروز آماده نخواهند بود.

تاتنهام

پوچتینو و شاگردانش تابستان آرامی را پشت سر گذاشتند. پس از دریافت 53 گل در فصل گذشته، پوچتینو با جذب تریپر، آلدرویرلد و ویمر، خط دفاع تیمش را تقویت کرد. با این حال، آنها در جام آئودی کاپ، مقابل میلان 2-0 به پیروزی رسیدند ولی مقابل رئال، 2-0 شکست خوردند.روبرتو سولدادو وآندروس تاونسند به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تاتنهام نخواهند بود.

دیدگاه‌ها