کد خبر : 1259206 | 21 مرداد 1394 ساعت 13:22 | 121.3K بازدید | 10 دیدگاه

فضای پیشرفتم در پانیونیوس فراهم است

انصاریفرد: اولین ایرانی آقای گل اروپا می شوم

کریم انصاریفرد با عقد قرارداد با تیم پانیونیوس به دنبال جبران ناکامی فصل گذشته اش در تیم اوساسوناست و آن را با ادعای آقای گلی لیگ یونان در فصل جاری وعده می دهد.

انصاریفرد: اولین ایرانی آقای گل اروپا می شوم
به گزارش "ورزش سه" کریم انصاریفرد، آقای گل دو دوره لیگ برتر ایران که در فصل گذشته با توجه به شرایط اوساسونا، فرصت زیادی برای اثبات شایستگی هایش به دست نیاورد در این فصل به لیگ یونان رفته تا در ترکیب پانیونیوس به مصاف رقبای قدرتمند این لیگ مثل پاناتینایکوس، المپیاکوس و آ ا ک برود. او با توجه به اعتماد بنفسی که از مدیران و کادرفنی این تیم کسب کرده امیدوار است بتواند در پایان این لیگ عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

او در گفتگو با "ورزش سه"، درباره دلیل انتخاب لیگ یونان، پیشنهاد پرسپولیسی ها و شرایط تیم جدیدش صحبت کرد که در ادامه می خوانید.


فضا برای پیشرفتم در یونان فراهم است

برای استارت حضورم در فوتبال اروپا تیم اوساسونا را که در دسته دوم اسپانیا حضور داشت را انتخاب کردم. نمی توانم بگویم از انتخابم پشیمان هستم اما اگر شرایط برایم فراهم بود مطمئنا عملکرد بهتری داشتم. مهم این بود که از یک تیم دسته دومی به لیگ برتر بیایم و این جزو اهدافم بود. لیگ یونان در اروپا دارای اسم و رسم است و فضا برای پیشرفت در این لیگ کاملا فراهم است.

پانیونیوس عملکردم را زیر نظر داشت

چند بازی در اوساسونا انجام داده بودم و مربی تیم پانیونیوس اعلام کرد با توجه به همان در طول چند ماه گذشته تمرینات من را هم زیر نظر داشتند و این نشانه نگاه حرفه ای فوتبال اروپا است. از باشگاه با من تماس گرفتند و اعلام کردند در صورت تمایل می توانم از امکانات و شرایط باشگاه نیز بازدید کنم و بعد نظرم را اعلام کنم. در ادامه با سرمربی تیم هم صحبت کردم و خواسته های دو طرف مطرح شد و همه چیز را بررسی کردم. متوجه شدم خیلی برایم جالب است و می توانم اینجا پیشرفت کنند.

هدف من و پانیونیوس یکی است

نکته جالب این تیم این است که بیشتر بازیکنان آن کمتر از 25 سال سن دارند و این تیم فضای کاری اش را به گونه ای تعریف کرده که به دنبال ترانسفر بازیکن است. پانیونیوس بیشتر صادرکننده بازیکن هستند و سعی می کنند از این راه به سود برسند و فضا را برای پیشرفت بازیکن فراهم می کنند. با این شرایط به نظر خودم پیشرفت کردم و از یک تیم دسته دومی در سوپر لیگ یک کشور صاحب سبک و صاحبنام اروپایی بازی می کنم و این دیدها را نسبت به من مثبت می کند.

رقابت خوبی با تیم های مطرح خواهیم داشت

در این لیگ تیم هایی مثل المپیاکوس، پاناتینایکوس و آ ا ک حضور دارند و این می تواند در پیشرفت من تاثیرگذار باشد. پانیونیوس باشگاه بزرگی است اما هدف من خیلی بزرگتر از این است. دوست داشتم به حضورم در اروپا ادامه دهم و هر سال پیشرفت کنم و به نظرم در پانیونیوس این شرایط برای من کاملا مهیا و فراهم باشد. در صحبتی که مربی تیمم داشتم متوجه شدم او بیش از 60 بازی ملی دارد و از محبوبیت زیادی نیز بین هواداران تیم برخوردار است.

به دنبال بازارگرمی برای تیم های ایرانی نبودم

من پیشنهاداتی از تیم های ایرانی نیز داشتم اما از همان روز اول اعلام کرده بودم برنامه ای در حال حاضر برای بازگشت به فوتبال ایران ندارم. پیشنهاداتی که به من شد را تلاش کردم در کمال احترام صحبت کنم و با توجه به شرایطم اعلام کردم قصد بازارگرمی ندارم و به دنبال ادامه حضورم در اروپا هستم. خدا را شکر فعلا شرایط برای حضورم در اروپا فراهم است و من امیدوارم خودم را در این تیم ثابت کنم.

کوه انگیزه ام و به دنبال پیشرفت هستم

از لیگ دسته دوم به سوپر لیگ یونان آمدم. تیم هایی که در تیم چمپیوز لیگ اروپا حضور دارند و من می توانم بیشتر از این پیشرفت کنم و به دنبال این مساله هم هستم. جزو بازیکنان اصلی این تیم هستم و البته هیچ فوتبالیستی نمی تواند خودش را از پیش ثابت بداند و من امیدوارم امسال مهره تاثیرگذاری در ترکیب تیمم باشم. شرایط برای بازی و اثباتم فراهم است و همه چیز به خودم بستگی دارد و خودم هم کوه انگیزه هستم.

از پرسپولیسی ها دلخور نیستم

از مسوولان پرسپولیس دلگیر نیستم. چندین بار مسوولان پرسپولیس با من تماس گرفتند و در مدیریت قبلی هم این اتفاق افتاده بود و از این تیم پیشنهاد داشتم اما اعلام کردم که در حال حاضر شرایط برای بازگشتم به لیگ ایران فراهم نیست و می خواهم در اروپا بازی کنم. با تمام این مسائل همه می دانند که من یک پرسپولیسی ام و همیشه برای این تیم آرزوی بهترین ها و موفقیت بیشتر را دارم. امیدوارم در بهترین شرایط و بهترین رتبه فوتبالی قرار بگیرند و هواداران این تیم همیشه شاد باشند.

استارتم را از هفته اول میزنم

هفته اول با تیم المپیاکوس بازی سنگینی خواهیم داشت. این تیم یکی از برترین های یونان است و من از امروز تمریناتم را با تیم شروع کردم و امیدوارم تا روز بازی در شرایطی باشم که بتوانم عملکرد خوبی در تیمم داشته باشم و همه چیز به نفع ما پیش برود.

اولین ایرانی آقای گل اروپا می شوم

هدف هر بازیکنی در پست من این است که در هر بازی گل بزند و من در هر تیمی و هر لیگی که باشم هدف اصلی من این خواهد بود. آقای گلی جزو اهداف همیشگی من بوده و امسال نیز همین خواهد بود. امیدوارم در این فصل شرایط به گونه ای باشد که در یک لیگ اروپایی عنوان آقای گلی را به دست آورم و امیدوارم مردم عزیز کشورم نیز دعایم کنند. اسم کشورمان بزرگ است و می خواهم به عنوان نماینده ای از ایران باعث افتخار بیشتر شوم و در فصل آینده پیشرفت بیشتری داشته باشم.

در این فصل اتفاقات بهتری رخ می دهد

تمرین اولم با این تیم خیلی خوب بود و بازیکنان و کادرفنی استقبال جالبی از من داشتند. هر روز دو نوبت تمرین می کنم تا هر چه زودتر به شرایط بازی برسم و بتوانم برای این تیم به میدان بروم. هواداران تیم هم استقبال خوبی از من داشتند و امیدوارم روزهای خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم. مربی جدید ما از نیم فصل گذشته به تیم اضافه شده و شرایط تیم را تغییر داده و امیدوارم در این فصل اتفاقات بهتری برای ما رخ دهد و عملکرد خوبی داشته باشیم. از تمام باشگاه هایی که در ایران به من پیشنهاد دادند و تماس گرفتند بابت رد پیشنهادشان عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها