کد خبر : 1259647 | 23 مرداد 1394 ساعت 15:46 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

یوسف زاده: افتخار می کنیم استیلی اینجاست

ملوانی ها موفق شدن در هفته سوم از مسابقات لیگ‌برتر یک پیروزی دیگر کسب کنند تا به این ترتیب شرایط مناسبی تا به این هفته از مسابقات داشته باشند.

یوسف زاده: افتخار می کنیم استیلی اینجاست
به گزارش "ورزش سه"، سعید یوسف زاده در مورد کسب پیروزی مقابل استقلال اهواز گفت: ما خیلی انگیزه داشتیم تا ثابت کنیم شکست ما در هفته دوم در برابر استقلال حادثه ای بیش نبود. بنابراین بازی بسیار خوب و سراسر حمله به نمایش گذاشتیم. ما می‌ توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما مهم این است که موفق شدیم با حمایت تماشاگرانمان پیروز شویم.

او در مورد آمدن استیلی به جای امیر قلعه‌نویی ادامه داد: آقای استیلی زمانی از بهترین بازیکنان فوتبال ما بود و برای ما افتخار است که اکنون هدایت ملوان را در دست گرفته. این مساله از لحاظ روحی خیلی به ما کمک می‌ کند و می‌ توانیم امسال نتایج خوبی بگیریم و آقای استیلی بازیکنانش را از لحاظ روانی آماده می‌ کند.

بازیکن ملوان در مورد دیدار پیش رو با نفت‌تهران نظرش را اینگونه بیان کرد: نفت تیم فوق العاده خوبی است اما متاسفانه از ابتدای لیگ نتوانسته نتایج دلخواهش را بگیرد بنابراین ما روز فوق العاده سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت زیرا حریف انگیزه بسیار زیادی دارد تا بتواند به شرایطش سروسامان ببخشد. انشاالله که یک بازی خوب از آن در بیاید.

یوسف زاده در پایان افزود: جا دارد از تماشاچیان ملوان که در هوای گرم آمدند و ما را تشویق کردند، تشکر کنم. کادرفنی و بازیکنان بومی ملوان قبل از آغاز این دیدار زحمات بسیار زیادی کشیدند تا بازیکنان از لحاظ روانی آماده بازی با استقلال اهواز شود.

دیدگاه‌ها