کد خبر : 1259710 | 23 مرداد 1394 ساعت 19:29 | 142.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال به ضعف بدنی اش باخت

استقلال تهران 0 ذوب آهن 2؛ یحیی نبرد، نبرد، برد!

یحیی گل محمدی و شاگردانش به بهترین شکل ممکن از ضعف استقلال در فصل جدید یعنی عدم آمادگی بدنی سود بردند و در نیمه دوم توانستند فوتبال خود را به آبی ها دیکته کنند و سه امتیاز ارزشمند کسب کنند.

استقلال تهران 0 ذوب آهن 2؛ یحیی نبرد، نبرد، برد!
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی در این دیدار پروپچیچ را جانشین محسن کریمی کرده و امیدوار است با این مهاجم حرفه ای دروازه ذوب را باز کند و در سمت مقابل یحیی گل محمدی نیز به دنبال اولین امتیاز خود در لیگ پانزدهم است.

استادیوم آزادی تماشاگر: 12 هزار نفر
داور: یداله جهانبازی کمک داوران: رضا سخندان و آرمان اسعدی


1035784

استقلال:
مهدی رحمتی، روزبه چشمی، هرایر مگویان، میثم مجیدی، خسرو حیدری، محمدرضا خرسندنیا(ریوالدو 78)، امید ابراهیمی، جابر انصاری، آرش برهانی(کرار جاسم 59)، پروپچیچ و محمد امین حاج محمدی
سرمربی: پرویز مظلومی

ذوب آهن:
 رشید مظاهری، علی حمام، مهدی مهدی پور، حجت حق وردی، محمد نژادمهدی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده(محمد حسینی 89) و کاوه رضایی
سرمربی یحیی گل محمدی

اخطار:
استقلال - مگویان(40) - محسن کریمی(88)
ذوب آهن - مرتضی تبریزی(85)

بهترین بازیکن:
رشید مظاهری درون دروازه ذوبی ها روز خوبی را پشت سر گذاشت و با دفع حملات پر دامنه استقلال در نیمه اول و اواخر نیمه دوم سهم به سزایی در این برد داشت. دروازه بان جوان ذوب هم در گرفتن شوت و هم در نبردهای هوایی روز بی سرانجامی را برای آبی ها ساخت تا یحیی گل محمدی به پشتوانه دو گلی که پهلوان و تبریزی به ثمر رساندند اولین سه امتیاز لیگ را دشت کند.

اتفاق ویژه:
همانطور که پیش بینی می شد استقلالی ها در نیمه دوم متفاوت ظاهر شدند و یحیی گل محمدی از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و عرصه را برای آبی ها تنگ کرد. استقلالی ها که در دو بازی گذشته خود نیز کار را در نیمه اول برابر سیاه جامگان و ملوان تمام کرده بودند و در نیمه دوم تیمی محتاط و با افت بدنی نشان داده بودند در سومین بازی هم شرایط مشابهی داشتند تا ذوب از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

شرح گل:

استقلال صفر ذوب آهن یک: (دقیقه 61، احسان پهلوان): در حالی که بازی بدون ایجاد فرصت برای دو تیم در جریان بود، یک ارسال زمینی از سوی ذوبی ها کافی بود تا با اشتباه مگویان، احسان پهلوان به راحتی دروازه رحمتی را باز کند.
استقلال صفر ذوب آهن دو: (دقیقه 85، مرتضی تبریزی): یحیی گل محمدی یک دقیقه بعد از اینکه تبریزی را به زمین فراخواند موفق شد به گل دوم تیمش برسد. کاوه رضایی با عبور از دفاع استقلال ضربه اش را درون محوطه به بدن رحمتی زد که در ادامه توپ نصیب تبریزی شد تا با یک دو پای زیبا و جا گذاشتن حاج محمدی و رحمتی دروازه خالی را باز کند.



1035785

دقایق حساس:

دقیقه 3: رشید مظاهری که از هم تیمی اش پاس دریافت کرده بود اقدام به دریبل پروپچیچ کرد که نزدیک بود شرایط سختی را برای ذوبی ها ایجاد کند.
دقیقه 7: ارسال کرنر از سمت راست با ضربه سر کاوه رضایی همراه بود که توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 8: جابر انصاری با دریبل در درون محوطه جریمه خود را صاحب فرصت گلزنی کرد که ضربه آرام این بازیکن با دخالت نژادمهدی از روی خط برگشت داده شد.
دقیقه 9: فرار جابر انصاری به درون محوطه جریمه با ارسال پاس زمینی این بازیکن برای آرش برهانی همراه بود که شوت این بازیکن از درون شش قدم به بالای دروازه رفت.
دقیقه 16: ارسال مجیدی از سمت چپ را آرش برهانی روی تیر دوم با ضربه سر به بالای دروازه فرستاد تا این فرصت هم از کف پرویز مظلومی و تیمش برود.
دقیقه 24: پاس خسرو حیدری درون محوطه جریمه به پروپچیچ، در حالی که این بازیکن پشت به دروازه بود، با چرخش و ضربه غافلگیرانه همراه بود که مظاهری توپ را دفع کرد.
دقیقه 30: ذوبی ها در موقعیتی مشکوک به آفساید توسط رجب زاده صاحب توپ شدند که ارسال عرضی این بازیکن به کاوه رضایی نرسید تا فرصت خوبی برای گلزنی از دست ذوب برود.
دقیقه 31: ارسال خسرو حیدری از سمت راست با ضربه سر پروپجیچ در شش قدم به بالای دروازه مظاهری رفت.
دقیقه 33: فقط جسارت رشید مظاهری می توانست یحیی گل محمدی را از دریافت گل نجات دهد؛ ارسال خسرو حیدری این بار از سمت راست با دخالت یکی از بازیکنان در شش قدم نصیب پروپچیچ شد اما رشید مظاهری به خوبی توپ این مهاجم را مهار کرد.
دقیقه 36: شوت سرضرب خسرو حیدری از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی به بالای دروازه رفت تا نتیجه همچنان صفر بر صفر در جریان باشد.
دقیقه 50: ارسال دانیال اسماعیلی فر را مگویان در آستانه دروازه به کرنر فرستاد.
دقیقه 69: ذوبی ها روی ضد حمله رجب زاده صاحب توپ شد و در موقعیتی ایده آل آن را برای کاوه رضایی مهیا کرد اما ضربه این بازیکن از داخل محوطه جریمه به جایی رفت که رحمتی انتظار آن را می کشید.
دقیقه 71: بار دیگر کاوه رضایی فرصت دیگری را برای تیمش هدر داد تا نتیجه با تک گل پهلوان برای ذوب در جریان باشد؛ پاس عرضی پهلوان درون محوطه جریمه به رضایی رسید و شوت فنی مهاجم ذوب از روی نقطه کرنر با واکنش رحمتی تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 79: ذوبی ها در موقعیت ضد حمله روی دروازه مهدی رحمتی هجوم آوردند اما این کاوه رضایی بود که در از دست دادن فرصت گل هت تریک کرد و این توپ تنها یک کرنر نصیب ذوبی ها کرد.
دقیقه 82: کاوه رضایی در گوشه شش قدم صاحب توپ شد و ضربه اش را نواخت که فقط یک خوش شانسی می توانست باعث شود توپ وارد دروازه رحمتی نشود و این ضربه مماس با خط عرضی دروازه 9 متر را پیمود و به بیرون رفت!
دقیقه 90: شوت راه دور ریوالدو که در نیمه دوم به زمین فراخوانده شده بود را رشید مظاهری به خوبی دفع کرد تا تیمش همچنان با دو گل از استقلال پیش باشد.


دیدگاه‌ها