کد خبر : 1260621 | 27 مرداد 1394 ساعت 12:26 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

اخلاق‌‌پسند: برای تیم ملی همیشه آماده هستم

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: ای کاش شرایطی فراهم می‌شد که همه بازیکنان تیم ملی به تورهای جهانی اتریش و بلژیک اعزام می‌شدند.

اخلاق‌‌پسند: برای  تیم ملی همیشه آماده هستم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محمدرضا اخلاق‌‌پسند درباره حضورش در لیگ تنیس روی میز آلمان اظهار داشت: من همزمان با اعزام سه ملی‌پوش ایران به تورهای جهانی اتریش و بلژیک راهی آلمان خواهم شد و فکر می‌کنم همزمان با بازگشت آنها نیز به کشور بازگردم. من در طول دو هفته حضورم در این کشور 3 بازی خواهم داشت و پس از آن به اردوی تیم ملی در کیش ملحق می‌شوم.

وی درباره عدم همراهی سه ملی‌پوش ایران در تورهای جهانی اتریش و بلژیک گفت: به من گفتند که دلیل اعزام نشدنم کمبود بودجه بوده است. من سال‌هاست در تیم ملی حضور دارم و از این اتفاقات را زیاد دیده‌ام. در واقع برایم عادی شده و دیگر به اینگونه مسائل بی‌تفاوت هستم با این حال همیشه آماده خدمت به تیم ملی هستم و هر زمان که امکانش باشد با تمام وجود برای موفقیت ایران تلاش خواهم کرد.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران ادامه داد: اینکه چرا همه ملی‌پوشان اعزام نشدند، بستگی به تفکرات مسئولان دارد. هر کسی طرز تفکر خاص خود را دارد اما از نظر من بهتر بود که همه ملی‌پوشان اعزام می‌شدند تا سطح آمادگی همگی مطلوب باشد.

اخلاق‌‌پسند در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه خط خوردنش از لیست نفرات اعزامی به تورهای اروپایی شد؟ عنوان کرد: می‌خواستم کارهای مربوط به حضورم در لیگ آلمان و سفر به این کشور را انجام بدهم و بر همین اساس نیز درخواست مدارک کردم. مسئولان نیز به من گفتند هر وقت بخواهم مدارک آماده است. زمانی که شرایط و دلیل این مسئله را جویا شدم، گفتند که در لیست نفرات اعزامی قرار ندارم.

دیدگاه‌ها