کد خبر : 1261113 | 29 مرداد 1394 ساعت 11:13 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

ملی‎پوشان‌بسکتبال‌درآلمان‌دست‌به‌توپ‌شدند

تیم ملی بسکتبال که به منظور برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی راهی آلمان شده است، بلافاصله پس از ورود به این کشور تمرینات خود را آغاز کرد.

ملی‎پوشان‌بسکتبال‌درآلمان‌دست‌به‌توپ‌شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه با ترکیبی متشکل از ۱۴ بازیکن راهی آلمان شدن تا اردویی چند روزه در این کشور داشته باشد. ملی‎پوشان بسکتبال پس از ورود به شهر محل برپایی اردوی تمرینی خود و پس از چند ساعت استراحت، روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را برگزارکردند.

اعضای تیم ملی بسکتبال این جلسه تمرینی را در سالن بروس آرنا برگزار کردند. درک باورمن که چند روز زودتر از ملی‎پوشان و همکاران خود در کادر فنی راهی آلمان شده بود، بلافاصله پس از ورود تیم ملی به آلمان، به این تیم ملحق شد و تمرین شاگردانش را در این جلسه تمرینی نیز زیر نظر داشت. 

یک ساعت وزنه همراه با یک ساعت تمرین، برنامه امروز (پنجشنبه) صبح تیم ملی بسکتبال در آلمان است. تیم کشورمان عصر امروز نیز جلسه تمرینی دو ساعته ای برگزار خواهد کرد.

تیم ملی بسکتبال که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‎شود طی مدت زمان حضور در آلمان ۲ یا ۳ دیدار تدارکاتی برابر تیم‌های باشگاهی این کشور برگزار خواهد کرد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا طی روزهای اول تا یازدهم مهرماه در چین برگزار می‎شود. تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با مالزی، ژاپن و هند دیدارخواهد داشت.

قهرمان مسابقات بسکتبال مردان آسیا سهمیه المپیک می‎گیرد. 

دیدگاه‌ها