کد خبر : 1261573 | 31 مرداد 1394 ساعت 12:53 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پازاج:علیاری را برای المپیک می‌خواهیم

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی گفت: به دنبال این هستیم که مهدی علیاری را در سنگین وزن تیم ‌ملی حفظ کنیم چرا که حساب ویژه‌ای را روی او برای حضور در المپیک باز کرده‌ایم.

پازاج:علیاری را برای المپیک می‌خواهیم
به گزارش "ورزش سه" وبه نقل از ایسنا احد پازاج درباره مسابقه انتخابی سنگین وزن تیم ‌ملی کشتی فرنگی که در نهایت به پیروزی مهدی علیاری منجر شد، اظها‌ر کرد: با توجه به این که علیاری به تازگی از وزن 98 کیلوگرم به سنگین وزن آمده و نزدیک به 20 کیلوگرم کمتر از مهدی نوری وزن داشت بسیار خوب کار کرد و موفق شد دو مبارزه از سه کشتی انتخابی را به سود خود به پایان برساند که این امر نشان از توانایی های بالای او دارد.

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در ادامه افزود: امیدوارم که علیاری بتواند این روند را ادامه دهد و ان‌شا‌ء‌الله پس از موافقت شورای فنی کشتی فرنگی با حضور او در مسابقات جهانی بتواند نماینده شایسته ای برای کشتی ایران در مسابقات جهانی لاس وگاس باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علیاری پس از مسابقات جهانی نیز به فعالیت خود در 130 کیلوگرم تیم ‌ملی ادامه خواهد داد یا این که به وزن 98 کیلوگرم باز خواهد گشت، پاسخ داد: سعی می‌کنیم او را راضی کنیم تا در سنگین وزن بماند و به وزن 98 کیلوگرم باز نگردد، چرا که ما بر روی او برای حضور موفق در ر‌قا‌بتهای المپیک حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم. علیاری از اندام بسیار ورزیده‌ای برخوردار است و در صورتی که مقداری وزنش بالاتر بیاید و قدرت او نیز افزایش پیدا کند مطمئنا می‌تواند نماینده خوبی برای سنگین وزن کشتی ایران تا سال‌های آینده باشد. ان‌شا‌ء‌الله بتواند با نشان دادن یک عملکرد خوب در مسابقات جهانی آمریکا جواز حضور در المپیک را نیز به دست بیاورد و با بر‌نامه‌ریزی هایی که خواهیم داشت شاهد موفقیت او در المپیک باشیم.

سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در پایان درباره آخرین وضعیت تیم ‌ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2015 آمریکا، خاطر‌ نشان کرد: خو‌شبختا‌نه وضعیت تمامی کشتی‌گیر‌ان تیم ‌ملی خوب است و ان‌شا‌ء‌الله پس از برگزاری چهار اردوی پر فشار بتوانیم نتایج درخشانی را در مسابقات جهانی به دست بیاوریم. هر چند که امسال سال بسیار سختی است و مطمئنا کار دشواری در مسابقات جهانی خواهیم داشت، چرا که همه تیم‌ها با ترکیب اصلی خود و برای کسب سهمیه المپیک پا به این ر‌قا‌بتها خواهند گذاشت.

دیدگاه‌ها