کد خبر : 1262281 | 02 شهریور 1394 ساعت 22:44 | 103.4K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال ایران با سه شکست به کار خود پایان داد

تیم ملی والیبال ایران در سومین روز جام واگنر مغلوب ژاپن قهرمان آسیا شد تا با سه شکست متوالی به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.

والیبال ایران با سه شکست به کار خود پایان داد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، سیزدهمین دوره رقابت های والیبال جام واگنر امروز با دو مسابقه در شهر تورون لهستان به پایان می رسد که در نخستین مسابقه تیم های ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.

ملی پوشان ایران در این مسابقه بسیار نزدیک سه بر صفر و با امتیازهای 33 بر 31، 25 بر 21 و 25 بر 20 مغلوب ژاپن شدند تا در مجموع سه دیدار این رقابت ها امتیازی به دست نیاوردند و در جایگاه چهارم این رقابت ها قرار گیرند.

تیم ملی والیبال الف ایران در حالی مغلوب ژاپن شد که در رقابت های قهرمانی آسیا که چندی پیش در تهران برگزار شد، شرکت نکرد و تمرینات خود را برای جام واگنر و جام جهانی پیگیری کرد.

تیم ملی والیبال ایران در بازی های اول و دوم نیز مغلوب تیم های فرانسه و لهستان شد.

تیم های والیبال فرانسه و لهستان نیز در دیگر مسابقه امروز به مصاف یکدیگر می روند تا قهرمان مسابقات معرفی شود.

جام واگنر از سال 2003 هر ساله برای گرامیداشت هوبرت جرزی واگنر (Hubert Jerzy Wagner) پاسور و سرمربی افسانه ای لهستان از سوی بنیاد هوبرت واگنر این کشور برگزار می شود و تیم های برتر جهان از سوی این بنیاد برای حضور در این مسابقات دعوت می شوند.

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار به این رقابت ها دعوت شده است و در سال 2012 در نخستین حضور خود در این رقابت ها چهارم شد. در آن سال تیم های لهستان، آلمان و آرژانتین مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

تیم ملی والیبال ایران بعد از جام واگنر راهی روسیه می شود تا ضمن برگزاری اردوی آماده سازی در این کشور سه دیدار تدارکاتی با روسیه (دو مسابقه) و هلند برگزار کند.ملی پوشان والیبال ایران خود را برای حضور در جام جهانی که از 17 شهریورماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد، آماده می کنند.

دیدگاه‌ها