کد خبر : 1262457 | 03 شهریور 1394 ساعت 17:06 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

درباره دوقلوهای جدید فوتبال ایران

میلاد و مهرداد با پای برهنه در تیم ملی

انتشار فهرست جدید تیم ملی باز هم خبر خوشی برای خانواده محمدی است؛ خبری بدین معنای که میلاد برادر بزرگتر از دوقلوهای محمدی در جمع ملی پوشان دعوت شده است.

میلاد و مهرداد با پای برهنه در تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی و میلاد محمدی با اصالتی ساوه ای این روزها به سوژه اصلی فوتبال ما تبدیل شده اند. برادران دوقلوی فوتبال ما در فصل گذشته با قبولی در تست راه آهن به عضویت این تیم درآمدند و این اتفاق شروع درخشش آنها در لیگ برتر بود. خصوصا میلاد محمدی که موفق شده با ارایه بازی های درخشان در فصل گذشته، جواز حضور در تیم ملی ایران را نیز به دست آورد و اکنون نیز برترین گلزن فصل پانزدهم محسوب می شود.

این دو برای اولین بار توسط ادموند بزیک و در حالی که در تیم نیروی زمینی حضور داشتند دیده شدند اما پیشنهاد مدیرپایه های سابق راه آهن برای خرید این دو مورد توجه قرار نگرفت تا دوقلوها یک سال بعد به عضویت راه آهن در بیایند. پابرهنه های فوتبال ایران که بعد از قبولی در تست فنی راه آهن در روزهای اول با تاکسی در تمرینات حاضر می شدند بعد از عقد قرارداد، با پول آن به صورت شراکتی پراید خریدند و البته در پایان فصل آن را به پژو ارتقا دادند! شرایط بازیکنان با تکنیک و البته قدرتی راه آهن در روزهای اول باعث شده بود تا حمید استیلی به عنوان سرمربی و مالک آن روزهای راه آهن شخصا به تدارکات تیم سفارش تهیه کفش مخصوص فوتبال برای این دو بدهد.

مهرداد و میلاد محمدی، بچه های خیابان فلاح با تصمیم فرهاد کاظمی در اردوها اتاق های شان جدا شد تا سیستم یک بازیکن باتجربه و جوان در تیمش رعایت شود. مهرداد البته در این فصل پیشنهادات جذابی از تیم های داخلی و خارجی داشت که شرایط راه آهن در ابتدای فصل و قرارداد 5 ساله اش مانع از تصمیم گیری در این باره از سوی او شد.

اکنون مهرداد به بازیکنی در تیم ملی تبدیل شده تا جملات خصوصی فرهاد کاظمی که توصیف های جالبی درباره رفتار این دو داشته بیشتر به چشم آید؛ بازیکنانی با رفتار بچه های جنوب شهر و عاشق رفتارهای خاص مختص این مناطق!

در این فصل برخلاف انتظار میلاد که همواره بعنوان برادر بزرگتر و مستعدتر شناخته می شده است تحت تاثیر درخشش مهرداد قرار گرفته که با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان حضور دارد. با این حال همانطور که انتظار می رفت کارلوس کی روش فعلا برای حضور مهرداد در تیم ملی نقشه ای ندارد چرا که برای حضور در جمع ملی پوشان حداقل یک فصل خوب مورد نیاز است.

میلاد که حالا برای پست دفاع چپ تیم ملی به اردو دعوت شده زیر نظر کارلوس کی روش این فرصت را دارد تا کمبودهای کاراکتری و فنی خود را بهبود بخشد.

دیدگاه‌ها