کد خبر : 1262749 | 04 شهریور 1394 ساعت 16:52 | 169.7K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش روز : صعود به صدرجدول گلزنان

طارمی؛ 4 مسابقه، 2 پنالتی و 4 گل

مهدی طارمی مهاجم مهارنشدنی پرسپولیسی ها بعد از درخشش در فصل گذشته در لیگ جدید با انگیزه آقای گلی به دروازه حریفان هجوم برده است.

طارمی؛ 4 مسابقه، 2 پنالتی و 4 گل
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم بوشهری پرسپولیسی ها که در بازی اول پرسپولیس به دلیل محرومیت غایب بود در بازگشت به ترکیب این تیم موفق شده چهار گل و دو پنالتی برای تیمش به ارمغان بیاورد و بدون رقیب عنوان ستاره تیمش را یدک بکشد.

نگاهی به گل هایی که این بازیکن در این فصل به ثمر رسانده این نکته را عیان می کند که او بیشتر با استفاده از تکنیک، سرعت و البته سماجت خود موفق به آن شده است.


عکس شماره یک: اولین گل طارمی در لیگ مقابل استقلال اهواز
گل اول پرسپولیس روی حرکت تکنیکی این بازیکن درون محوطه جریمه استقلال خوزستان در اهواز به دست آمد. جایی که این بازیکن بعد از دریافت توپ درون محوطه جریمه با حرکت بدن مدافع آبی پوشان را از جریان بازی خارج کرد و در ادامه از جاگیری اشتباه دروازه بان این تیم استفاده کرد و در زاویه بسته گل تیمش را به ثمر رساند.



عکس شماره دو: دومین گل طارمی در لیگ مقابل سپاهان رقم خورد .
گل دوم مهدی طارمی نیز در دومین بازی اش در این فصل به ثمر رسید. طارمی در میانه زمین صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن دو بازیکن سپاهانی و در حالی که یک مدافع زردپوشان نیز در مقابلش حضور داشت با یک ضربه فنی از پشت محوطه جریمه گل دوم خود در فصل جدید را به ثمر رساند.



عکس شماره سه: طارمی در بازی مقابل ذوب آهن یک پنالتی برای تیمش گرفت .



عکس شماره چهار: پنالتی دوم او در بازی فولاد رقم خورد.
گل سوم مهدی طارمی می توانست خیلی زودتر از این به ثبت برسد. زمانی که این بازیکن درون محوطه جریمه فولادی ها سرنگون شد و البته ضربه پنالتی به بازیکن دیگری سپرده شد. طارمی که در فصل گذشته با حضور محمد نوری نیز یکی از پنالتی زنان این تیم محسوب می شد توپ را در اختیار رامین رضاییان قرار داد و این شانس برای پرسپولیس از دست رفت. البته طارمی که برای گلزنی بی تابی می کرد کمتر از یک دقیقه بعد روی اشتباه علی سلیمی و توپ سرگردان درون شش قدم دروازه فولاد را باز کرد.



عکس شماره پنج: سومین گل طارمی در لیگ لحظاتی بعد از هدر رفتن پنالتی توسط رضاییان .



عکس شماره شش: چهارمین گل طارمی، باز هم در اهواز به ثمر رسید .
و در نهایت گل چهارم مهدی طارمی در این فصل؛ جایی که این مهاجم پاس خوبی را برای عالیشاه مهیا کرد و با فرار درون محوطه جریمه منتظر پاسخ این امید عالیشاه ماند اما شماره 2 پرسپولیس ضربه اش را زد که به تیرک برخورد کرد و طارمی در ادامه روی ریباند توپ را وارد دروازه فولاد کرد تا تیمش را به اولین برد این فصلش برساند.

مهدی طارمی علاوه بر این چهار گل، دو پنالتی هم برای تیمش گرفت که اگر خودش مامور به ثمر رساندن آنها می شد احتمالا در هفته پنجم و بعد از انجام چهارمین بازی اش در این فصل تعداد گل هایش را به 6 می رساند.

مهاجم بوشهری پرسپولیس که به واسطه رفتارش به یکی از محبوبترین بازیکنان این تیم در بین هواداران تبدیل شده است با ادامه این روند مطمئنا می تواند به کسب آقای گلی این فصل امیدوار باشد و بعد از سالها این تیم را صاحب این عنوان در لیگ برتر کند. آخرین آقای گل پرسپولیس در لیگ برتر مربوط به زمانی است که محسن خلیلی بود که در فصل شش همزمان با قهرمانی پرسپولیس، موفق شده بود آقای گلی لیگ را کسب کند.

دیدگاه‌ها