کد خبر : 1263294 | 07 شهریور 1394 ساعت 12:37 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

امیرحسینی:

موفقیت والیبال بستگی به تفکر کادر فنی دارد

پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به تجربه حضورش در جام جهانی گفت: جا به جایی بین شهرهای مختلف و بازی های فشرده آمادگی جسمانی بالایی می خواهد و موفقیت در این تورنمنت خیلی به تفکر و مدیریت کادر فنی بستگی دارد.

موفقیت والیبال بستگی به تفکر کادر فنی دارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا امیرحسینی در ارزیابی از عملکرد تیم ملی والیبال ایران، اظهار کرد: در مورد نتایج جام واگنر نمی دانم چه بگویم. تیم های ملی ما همیشه بعد از استراحت و در شروع مسابقات نمی توانند نتیجه خوبی بگیرند. اما معمولا به تدریج بهتر می شویم و آخر هر تورنمنت در اوج قرار می گیریم. بازیکنان در جام واگنر نتوانستند آن چه مورد نظر بود را پیاده کنند اما در ادامه در روسیه بهتر کار کردند. امیدوارم برای شروع مسابقات جام جهانی به این ترتیب پیش نرویم تا به لطف پروردگار سهمیه المپیک را بگیریم.

وی با اشاره به تجربه حضورش در جام جهانی افزود: به نظرم جام جهانی تورنمنت خیلی سختی است. باید هر سه الی چهار روز یک شهر را عوض کنید. موفقیت در این مسابقات کار خیلی سختی است. باید برنامه ریزی خوبی انجام دهیم. جا به جایی بین شهرهای مختلف و بازی های فشرده آمادگی جسمانی بالایی می خواهد. گاهی در بعضی از مسابقات ساعت هفت شب بازی دارید و روز بعد باید ساعت 10 صبح مسابقه دهید. موفقیت در این تورنمنت خیلی به تفکر و مدیریت کادر فنی بستگی دارد. باید دقیق ترین برنامه ریزی را انجام دهید.

پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران درباره شناخت تیم های حریف از بازیکنان ایران گفت: بازی هر پاسوری بعد از یکی دو مسابقه شناخته می شود و حریف می تواند او را آنالیز کند. این به خود بازیکن بر می گردد که بتواند در هر مسابقه در بازی اش تغییر ایجاد کند. معروف هم از دسته بازیکنانی است که بر اساس هر مسابقه پاس می دهد. آن چه بر اساس آنالیز از تیم حریف می داند را در زمین پیاده می کند. نمی توانیم بگوییم چون تیم های حریف بازیکنان ما را می شناسند مقابل آن ها شکست می خوریم.

امیرحسینی تاکید کرد: امیدوارم سهمیه المپیک را در جام جهانی بگیریم. خیلی وقت است که تیم ملی ایران تمرین می کند و باید به حق خود برسد.

کاپیتان تیم والیبال پیکان درباره کسب مدال برنز این تیم در جام باشگاه های آسیا نیز گفت: من احساسم این است که والیبال ایران در آُسیا اشباع شده است. انتظار داریم تیم های ایران با هر بازیکن و تیمی که وارد آسیا می‌شوند، حتما قهرمان شوند. متاسفانه نسبت به سال های گذشته برنامه ریزی ما ضعیف تر شده است. همین موضوع موجب شد تا امسال در جام باشگاه های آسیا قهرمان نشویم. البته تیم العربی قطر هم مهره های تاپ خارجی را آورده بود و سرمایه گذاری خوبی انجام داد تا ما را شکست دهد.

دیدگاه‌ها