کد خبر : 1264063 | 10 شهریور 1394 ساعت 13:21 | 13.8K بازدید | 7 دیدگاه

تیم والیبال جوانان ایران راهی آمریکا شد

تیم والیبال جوانان ایران امروز (سه شنبه) برای حضور در اردوی آماده سازی برون مرزی با 12 بازیکن راهی آمریکا شد.

تیم والیبال جوانان ایران راهی آمریکا شد
به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون والیبال، تیم والیبال ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در مکزیک آماده می کند.

این رقابت ها با حضور 16 تیم برتر از قاره های مختلف جهان از 20 تا 30 شهریور در مکزیک برگزار خواهد شد که تیم ایران در دور مقدماتی با تیم های برزیل، چین و کوبا همگروه است.

کاروان تیم والیبال جوانان ایران بامداد امروز با 12 بازیکن و 9 همراه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی آمریکا شد. ملی پوشان کشورمان ابتدا به شهر آناهایم آمریکا در نزدیکی مرز مکزیک می روند و اردوی آماده سازی یک هفته ای در آنجا برگزار می کنند.

شاگردان فرهاد نفرزاده در مدت حضور خود در آمریکا سه دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم والیبال جوانان آمریکا خواهند داشت.آمریکا در رقابت های جهانی با تیم های آرژانتین، لهستان و روسیه همگروه است که به گروه مرگ مشهور است. سرمربی تیم والیبال جوانان در مورد میزان آمادگی این تیم گفت: در تمرینات بازیکنان با انگیزه کار کردند و از نظر جسمانی و تاکتیکی آماده شروع رقابت در قهرمانی جهان هستند.

نفرزاده خاطرنشان کرد: تنها نگرانی موجود بعد مسافتی و فاصله کشور مکزیک از ایران است که به یقین بازیکنان از نظر ساعت خواب و بیداری با مشکل روبرو خواهند شد و امیدوارم یک هفته حضور در آمریکا این مشکل را حل کند.

دیدگاه‌ها