کد خبر : 1264210 | 11 شهریور 1394 ساعت 10:16 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان از قهرمانی اشباع شد؟

وضعیت مبهم مهرام برای حضور در بسکتبال

در حالی که تیم‌های مدعی فصل آینده لیگ برتر بسکتبال، سرمربی و استخوانبندی اصلی خود را مشخص کرده اند، از قهرمان هر دو لیگ فصل گذشته هنوز کوچکترین تحرکی دیده نشده است.

وضعیت مبهم مهرام برای حضور در بسکتبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، پتروشیمی، دانشگاه آزاد و شیمیدر تازه وارد تیم‌هایی بودند که اغلب چهره‌های مطرح و ملی‌پوشان را جذب کردند. با این حال مهرام همینطور نشست و منتظر ماند تا بازیکنانش یکی یکی از این تیم بروند. رفتاری که هیچ گاه از قهرمان چندین و چند ساله لیگ ایران شاهد نبودیم و مهرامی‌ها معمولا نمی‌گذاشتند بازیکنانشان به این راحتی این تیم را ترک کنند.

 اغلب بازیکنان این تیم هم ادامه همکاری با مهرام را به رفتن به سایر تیم‌ها ترجیح می‌دادند. با این حال در فصل نقل و انتقالات این فصل، تقریبا تمام بازیکنان بعلاوه مصطفی هاشمی سرمربی این تیم یکی یکی از تیم قهرمان جدا شدند و در سه تیم مدعی لیگ 94 پخش شدند. پس از همان روزهای نخست مشخص شد که قطعا مهرام را با شکل و شمایل گذشته‌اش در لیگ برتر نخواهیم دید. اتفاقی که هرچه جلوتر رفتیم احتمالش بیشتر شد و کار به جایی رسید که خبر انحلال این تیم کاملا باور پذیر و عادی جلوه کرد.

این خبر طی روزهای گذشته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و حتی صفحه‌ای با نام مهرام هم این خبر را اعلام کرد که البته مشخص شد آن صفحه ارتباطی با مهرام ندارد. خبر انحلال هم چند ساعت بعد توسط سرپرست مهرام تکذیب شد اما صمدزاده باز هم پاسخ واضحی نداد که وضعیت مهرام در نهایت چه خواهد شد.

در این مدت شایعات و گمانه زنی‌های زیادی درباره سرنوشت پرافتخار ترین تیم دهه گذشته بسکتبال ایران انجام شده که هنوز هیچ یک از آنها از جانب مدیران مهرام تایید نشده. یک بار از حضور مهرام با ترکیب تیم جوانان و هدایت مربی رده‌های پایه‌اش در لیگ برتر صحبت شد و بار دیگر از انحلال و انصراف از لیگ برتر و بازی در لیگ یک زمزمه‌هایی شنیده شد که همه در حد گمانه زنی و شایعه ماند.

حالا هم که یک بار دیگر همه چیز روی هواست . مهرام در سال‌های گذشته هم تصمیم‌های آنی و غیر منتظره کم نگرفته و حالا باز هم همه را چشم به راه گذاشته تا اعلام کند آیا در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر؟ آن هم در شرایطی که تقریبا تنها راه حضور این تیم در لیگ برتر استفاده از تیمی تماما جوان یا استفاده از مهره‌هایی است که در فصل نقل و انتقالات بیرون مانده‌اند.

در مجموع چیزی که قطعی به نظر می‌رسد مسوولان مهرام حداقل برای فصل پیش رو، برنامه‌ای برای ادامه دادن مسیر سال‌های گذشته شان ندارند و با قهرمانی‌های سال گذشته به نوعی اشباع شده‌اند و حالا برنامه‌های دیگری دارند که باید دید چگونه خواهد بود و آیا باز هم این باشگاه موفق را در بسکتبال خواهیم دید یا خیر؟

دیدگاه‌ها