کد خبر : 1264633 | 13 شهریور 1394 ساعت 12:59 | 75.2K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت 5 رکورد از مورینیو در گینس (عکس)

نام ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در 5 رکورد مختلف وارد کتاب گینس ورژن 2016 شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی چلسی که با نتایجی که اخیرا کسب کرده به شدت تحت فشار است، تنها یک بازی در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته و انتقادات زیادی از او شده است. با این حال، روز گذشته سازمان گینس اعلام کرد که نام مورینیو برای 5 رکورد در این کتاب به ثبت رسیده است.

یکی از رکورد‌ها، طولانی ترین دوره شکست ناپذیری در بازی‌های خانگی به مدت 9 سال و 151 بازی خانگی بوده است. او همچنین به عنوان یکی از 5 مربی که به همراه دو تیم قهرمان چمپیونزلیگ شده اند و همچنین جوان ترین مربی که به 100 بازی در چمپیونزلیگ رسیده است نامش در گینس ثبت شده است.


1038279

به علاوه مورینیو با کسب 95 امتیاز در یک فصل لیگ برتر، رکورد دار بیشترین امتیاز کسب شده در لیگ است و همچنین رکورد شکست ناپذیری در دیدارهای خانگی لیگ برتر را نیز یدک می‌کشد.

سرمربی پرتغالی در این رابطه گفت:"خوشحالم که این جوایز به نحوی به من داده شد که می‌توانم آن‌ها را در دفترم داشته باشم. خیلی اتفاق جالبی است زیرا هیچوقت تصور نمی‌کردم نامم در کتاب گینس ثبت شده باشد. شما من را می‌شناسید. این جوایز برای کارهایی است که در گذشته انجام دادم و مشخصا اتفاق خیلی خوبی هستند ولی برای من، کارهایی که در آینده پیش رو دارم اهمیت دارد."

دیدگاه‌ها