کد خبر : 1265895 | 18 شهریور 1394 ساعت 12:21 | 89.2K بازدید | 3 دیدگاه

تماس شبانه با ایوانکوویچ برای شغل جدید

برانکو گزینه داوورشوکر برای هدایت کرواسی (عکس)

برانکو ایوانکوویچ که سابقه حضور در تیم ملی کرواسی در بزرگترین افتخار تاریخ فوتبال این کشو را دارد ، از شب گذشته با تماس های مختلفی مواجه شده است.

برانکو گزینه داوورشوکر برای هدایت کرواسی (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، در پی نتایج ضعیف تیم ملی کرواسی و احتمال جدی برکناری نیکو کوواچ سرمربی این تیم ، داوور شوکر و زوران مامیچ دو چهره تاثیر گذار فوتبال کرواسی درباره آینده تیم ملی تصمیم خواهند گرفت . این دو رد جلسه ای که امروز بعد از ظهر برگزار می شود ابتدا درباره آینده کواچ در تیم ملی بحث می کنند و سپس درباره جانشین او بحث خواهد شد.

در خبرهای رسانه های کرواسی ، آنته کاچیچ شانس اول سرمربیگری کرواتها به نظر می رسد . چهره ای که حمایت زوران مامیچ مالک باشگاه دینامو و پدرخوانده فوتبال کرواسی را پشت خود دارد . نکته جالب ، تماس شب گذشته خبرنگاران کروات با برانکو در همین باره بوده است ، ضمن اینکه داوور شوکر نیز در گفت و گو با سرمربی فعلی پرسپولیس اعلام کرده که گزینه وی برای هدایت کرواسی کسی جز او نیست . این دو قبلا در جام جهانی 1998 افتخار بزرگی را کنار یکدیگر کسب کرده اند.



برانکو که قبلا دوبار نامزد هدایت تیم ملی کرواسی بوده است ، این بار رقبای جدی تری دارد . چهره هایی مثل روبرت پروسینچکی ستاره سابق تیم ملی ، اسلوبودان سانتراچ ، ماتیاژ کچ و البته زلاتکو کرانچار.

جالب اینکه او در نظرسنجی های اینترنتی آرای خیلی زیادی به نسبت دیگران ندارد .

دیدگاه‌ها