کد خبر : 1265945 | 18 شهریور 1394 ساعت 14:53 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده از ملی پوشان خسته یا...

برانکو بدون 10 بازیکن اصلی برابر پیکان!

پرسپولیس در اولین گام جام حذفی برابر تیم دسته اولی پیکان قرار خواهد گرفت و مسلما قرعه سخت در کنار خستگی ملی پوشان این تیم از مصائب برانکو ایوانکوویچ است.

برانکو بدون 10 بازیکن اصلی برابر پیکان!
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در اولین گام جام حذفی برابر تیم پیکان قرار خواهد گرفت و به نظر می رسد قرعه سختی برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ رقم خورده باشد. پیکانی ها که صدر جدول لیگ دسته اول را به خود اختصاص داده اند، بعد از سقوط به لیگ برتر به دنبال بازگشتی زودهنگام به لیگ برتر است.

در این میان برانکو ایوانکوویچ که این روزها تیمش را بدون بازیکنان ملی پوش در حال اماده سازی است در این دیدار از لوکا ماریچ و وحید حیدریه به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. میلاد کمندانی و احمد نوراللهی در اردوی تیم ملی امید حضور دارند و البته امشب به تهران باز خواهند گشت. رامین رضاییان، مهدی طارمی، امید عالیشاه و جری بنسون را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و خستگی احتمالی و اینکه تنها یک روز قبل از بازی به اردو باز خواهند گشت برانکو را با مشکل مواجه خواهند کرد.

در این بین قرار است سوشا مکانی و کمال کامیابی نیا نیز برای دریافت ویزای گوام به دوبی بروند و یک روز قبل از بازی به اردو باز خواهند گشت.

این 10 بازیکن که غالبا از بازیکنان ثابت پرسپولیس نیز به حساب می آیند با مشکلاتی برای دیدار با پیکان مواجه هستند و این مساله می تواند برانکو ایوانکوویچ را در اولین گام برابر این حریف در جام حذفی با مشکل مواجه کند.

دیدگاه‌ها