کد خبر : 1265984 | 18 شهریور 1394 ساعت 16:22 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با وبسایت گل

زاپاتا: میلان هرکاری برای شکست اینتر خواهد کرد

زاپاتا، مدافع کلمبیایی باشگاه آث میلان به هواداران این تیم امید داد که در دربی روز یکشنبه برابر اینتر، پیروز میدان خواهند بود.

زاپاتا: میلان هرکاری برای شکست اینتر خواهد کرد
به گزارش "ورزش سه"، میلان و اینتر روز یکشنبه دربی مشهور شهر میلان ملقب به "دلا مادونینا" را برگزار خواهند کرد. اینتر هر دو بازی قبلی خود در سری آ را پیروز شده اما میلان صاحب یک برد و یک شکست شده است.

زاپاتا در آستانه این دیدار به وبسایت گل گفت:" می دانیم که دربی میلان چه دیدار حساس و دشواری است. این بازی البته جذابیت های زیادی هم خواهد داشت. ما برای پیروز شدن در این بازی، همه توانمان را در زمین خواهیم گذاشت و هر کاری می کنیم تا برنده دربی باشیم."

مدافع کلمبیایی در مورد میهایلوویچ، سرمربی جدید میلان نیز گفت:" میهایلوویچ سرمربی خاصی است. او سبک مخصوص به خود را دارد و به سختی تلاش می کند تیم را به هماهنگی برساند. او توانسته ذهنیت بازیکنان میلان را تغییر دهد و از این مساله خوشحال است."

زاپاتا در مورد شرایط ماریو بالوتلی که بصورت قرضی از لیورپول به میلان برگشته گفت:" بالوتلی به وضوح نسبت به گذشته تغییر کرده و در تمرینات، او را بسیار جدی و پرتلاش می بینم. امیدوارم او به روزهای اوجش برگردد."

دیدگاه‌ها