کد خبر : 1266174 | 19 شهریور 1394 ساعت 18:01 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اهل استعفا دادن نیستم

قنبرزاده: تعطیلی تمرینات برای گرو کشی نیست

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: واقعاً مشکلات مالی داریم و این تعطیلی تمرینات گرو کشی برای گرفتن پول نیست.

قنبرزاده: تعطیلی تمرینات برای گرو کشی  نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران منصور قنبرزاده، در خصوص تعطیلی تمرینات نفت تهران به دلیل مشکلات مالی گفت: به هر حال بازیکنان تیم اعتراض‌هایی داشتند که کامل و جامع بر روی سایت باشگاه وجود دارد آنها اعتراض مودبانه خود را با احساس نوشته‌اند و توضیح من تکرار مکررات است.

وی در مورد اینکه تعطیلی تمرینات تیم نفت تهران عجیب به نظر می‌رسد اظهار داشت: به نظر من که عجیب نیست چرا که همه تیم‌های فوتبال مشکلات مالی دارند و باشگاه نفت هم از این قاعده مستثنی نیست به هر حال ما در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و مشکلات ما بیشتر است آن هم در حالی که اعتبارات مالی به باشگاه تزریق نشده است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که با این شرایط تکلیف بازی با الاهلی در امارات چه می‌شود و آیا برای برگزاری این بازی به دبی می‌روید یا نه خاطرنشان کرد: برای انجام این بازی که حتما به امارات می‌رویم اما امیدوارم درنهایت هر اتفاقی که می‌خواهد بیفتد خیر باشد.

قنبرزاده در مورد اینکه چرا هر بار تیم نفت تهران قصد حضور در بازی‌های آسیایی در خارج از کشور را دارد بحث بی‌پولی مطرح می‌شود و آیا این گرو کشی برای گرفتن پول و وارد کردن فشار به مقامات بالادستی است یا نه تصریح کرد: اصلاً هیچ گرو کشی در این میان وجود ندارد ما واقعا مشکلات مالی داریم و بازیکنان از سال گذشته هم 20 الی 30 درصد پول‌هایشان را نگرفته‌اند.

از طرف دیگر اعتبارات جدید هم به ما تزریق نشده است و از نظر مالی کم آورده‌ایم. این مساله هم در حالی است که بازیکنان مصاحبه نکرده و در این باره حرفی نزدند ما تا حدودی می‌توانیم اعتباری کارها را پیش ببریم اما وقتی بدهی‌ها بالای 400 میلیون تومان می‌شود دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که به نشانه اعتراض به وضعیت موجود آیا قصد استعفاء از سمتش دارد یا نه تصریح کرد: اهل استعفاء دادن نیستم چرا که این کار راحت‌ترین کار است من هیچگاه راحت‌ترین راه را انتخاب نمی‌کنم تا الان کارهایی را پیگیری کرده‌ام و در ادامه هم این پیگیری‌ها را انجام خواهم داد و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این مشکلات برطرف شود.


دیدگاه‌ها