کد خبر : 1266607 | 21 شهریور 1394 ساعت 13:40 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

از دست دادن بازی طبیعی است

نفرزاده: چینی‌ها از اشتباهات ما استفاده کردند

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران اعتقاد دارد از دست دادن بازی مقابل چین بسیار طبیعی است چرا که حریف آمادگی بیشتری نسبت به ایران داشت.

نفرزاده: چینی‌ها از اشتباهات ما استفاده کردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، جنیین جو سرمربی تیم والیبال جوانان چین بعد از برتری تیمش مقابل ایران در نشست خبری گفت: ما احساس خوبی داریم و از تماشاگران مکزیکی برای حمایتشان در این بازی تشکر می‌کنیم. این پیروزی بسیار ویژه بود چرا که ایران قبلا مقابل ما پیروز شده بود.

ایران در ست سوم با نتیجه 25 بر 19 پیروز شد و جو سرمربی چین این توانایی بازیکنان را که به وسیله فرهاد نفرزاده به دست آمد را مورد ستایش قرار دارد.

نفرزاده هم در این نشست گفت: از دست دادن این بازی طبیعی است؛ آنها آمادگی خیلی خوبی داشتند و از اشتباهات ما استفاده کردند. گروه C گروه سختی است و مربیان تیم‌ها نیز به این نکته اشاره کرده‌اند.

یائوچن یو کاپیتان تیم چین در این نشست اظهار داشت: ما خوش‌شانس بودیم که در این بازی پیروز شدیم و احساس کسی را دارم که در خانه این پیروزی را کسب کرده است. این پیروزی یک نکته مهم است و راحت هم به دست نیامد.

وی افزود: شکست دادن ایران کار راحتی نبود چرا که آنها در بازی‌های قبلی سطح خودشان را نشان داده بودند و تکنیک خوبی هم دارند. از این پیروزی بسیار راضی هستیم.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در مسابقات جوانان جهان امروز با نتیجه 3 بر یک مغلوب چین شد. این مسابقات به میزبانی مکزیک برگزار می‌شود.


دیدگاه‌ها