کد خبر : 1266649 | 21 شهریور 1394 ساعت 15:52 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک مقام مسوول در سازمان لیگ؛

قرارداد دارستانی 365 میلیون است

یک مقام مسئول در سازمان لیگ قرارداد 365 میلیونی مربی بدنساز نفت را تایید کرد.

قرارداد دارستانی 365 میلیون است
به گزارش ورزش سه، مسوولان نفت روز گذشته عنوان کرده بودند مبلغ قرارداد علی دارستانی 365 میلیون نیست و سازمان لیگ به اشتباه این مبلغ را انتشار داده است، اما کمتر از 24 ساعت از انتشار این خبر یک مقام مسئول در سازمان لیگ در این رابطه گفت: من قرارداد کادر فنی نفت را کاملا چک کردم. مبلغ قراردادهای تمام اعضای کادر فنی نفت بالای 100 میلیون است. حتی تدارکات این تیم 38 میلیون دریافت کرده است بعد چطور می گویند مربی بدنساز این تیم 36 میلیون دریافت کرده است.

او ادامه داد: من برای تایید مبلغ قرارداد مربی بدنساز و کادر فنی نفت بار دیگر کلیه قراردادهای نفتی ها را چک کردم و مبلغ قرارداد علی دارستانی 365 میلیون به ثبت رسیده است. حتی فیزیوتراپ نفت هم 100 میلیون دستمزد دارد بعد چطور ممکن است مربی بدنساز کمتر از این مبلغ دریافت کند؟

وی افزود: دلیلی ندارد سازمان لیگ بخواهد مبلغ قرارداد بازیکنان را کم یا زیاد کند. این مساله هیچ فایده ای به حال ما ندارد. مثلا مبلغ قرارداد برانکو، کریم باقری و دو کمک خارجی پرسپولیس به اشتباه انتشار داده شده بود. چون ما مبلغ قرارداد 1سال و نیم را منتشر کرده بودیم در صورتی که همه مبالغ بر اساس یک سال تنظیم شده است.

دیدگاه‌ها