کد خبر : 1266655 | 21 شهریور 1394 ساعت 18:29 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان بازی PSG مقابل بوردو

عذرخواهی کوین تراپ از بازیکنان PSG

کویت تراپ، دروازه بان 25 ساله پاری سن ژرمن که شب گذشته دو اشتباه فاحش مقابل بوردو انجام داد، از هم تیمی های خود عذرخواهی کرد.

عذرخواهی کوین تراپ از بازیکنان PSG
به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در چهارمین هفته از لوشامپیونه، در زمین خود مقابل بوردو 2-2 متوقف شد؛ در حالیکه هر دو گلی که دریافت کرد، نتیجه اشتباه کوین تراپ، دروازه بان این تیم بود. او گل اول را روز یک ضربه کرنر و در شرایطی دریافت کرد که به راحتی می توانست ضربه سر مهاجم بوردو را دفع کند و در صحنه گل تساوی بوردو نیز پاس به عقب مدافع خودی را نتوانست به خوبی کنترل کند و فرصت گلزنی را تقدیم وهبی خضری کرد.

تراپ که فصل پیش برای اینتراخت فرانکفورت بازی می کرد، در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" واقعا نمی دانم چه بگویم و برخی چیزها قابل توضیح دادن نیستند. گل دوم بوردو نتیجه اشتباه مسلم من بود. در فوتبال از این مسائل پیش می آید و این بخشی از زندگی ما دروازه بان هاست.
یک دروازه بان حق اشتباه ندارد؛ چون اشتباهش منجر به گل حریف می شود. تنها می توانم از هم تیمی هایم بخاطر اشتباهی که مرتکب شدم عذرخواهی کنم. این بازی تمام شد و سعی خواهم کرد این شب تلخ را فراموش کنم. از فردا روی بازی بعدی مقابل مالمو در لیگ قهرمانان تمرکز خواهم کرد."

دیدگاه‌ها