کد خبر : 1267741 | 25 شهریور 1394 ساعت 14:55 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

لطفی جایگزین اخلاق‌پسند در تیم ملی تنیس روی میز شد

پس از کناره‌گیری محمدرضا اخلاق‌پسند از حضور در تیم ملی تنیس روی میز، جایگزین این پینگ‌پنگ‌باز در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

لطفی جایگزین اخلاق‌پسند در تیم ملی تنیس روی میز شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در نشست کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز که با حضور بهروز جلالی، سرپرست دبیری فدراسیون و اعضای کمیته فنی در محل آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز تشکیل شد، میعاد لطفی به عنوان نفر پنجم به عضویت تیم ملی مردان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند درآمد.

در این جلسه اعضای حاضر کمیته فنی متشکل از علیرضا حجازیان ، داریوش ضرغامپور، منیجه ابری، پیمان حسنی، سید ابراهیم واقفی، مجید احتشام‌زاده و محسن شیشه‌گرها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون انتخاب نفر پنجم تیم ملی با رای قاطع خود باعث عضویت میعاد لطفی در تیم اعزامی به قهرمانی آسیا به جای محمدرضا اخلاق‌پسند شدند.

همچنین در این نشست مباحث دیگری هم مطرح شد که مصوبات آن به شرح زیر اعلام شد:

- با توجه به اهمیت اردوهای تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف و اعزام‌های بین‌المللی مقرر شد چنانچه این اردوها و اعزام‌ها با مسابقات داخلی تقارن پیدا کرد، رتبه قبلی بازیکنان تغییر نکند.

- همچنین مصوب شد تا در جلسه بعدی کمیته فنی، پیمان حسنی یکی از اعضای این کمیته براساس شیوه و مدل رنکینگ فدراسیون جهانی، رنکینگ جدیدی را برای بازیکنان بزرگسال ارائه دهد.

- برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آقایان در دو مرحله مقدماتی و نهایی از جمله دیگر تصمیمات آخرین جلسه کمیته فنی بود. بر این اساس مقرر شد ابتدا مسابقات مقدماتی برگزار شود و در مرحله نهایی که به میزبانی تهران انجام خواهد شد، هشت تیم برتر در دو جدول چهار تیمی و دوره ای با هم بازی کنند. هشت نفر برتر رقابت‌های انفرادی و دو نفره نیز به صورت حذفی با هم روبه‌رو شوند و هزینه اقامت، برگزارکنندگان و جوایز تیم‌ها و نفرات برتر هم از سوی فدراسیون پرداخت شود.

دیدگاه‌ها