کد خبر : 1269332 | 31 شهریور 1394 ساعت 15:29 | 72.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جالب رئیس شواری عالی ورزش اسپانیا

بارسا به یک چهارم چمپیونزلیگ هم صعود نمیکند

میگل کاردنال، رئیس شواری عالی ورزش اسپانیا، در واکنش به جدایی ایالت کاتالونیا از اسپانیا و آینده باشگاه بارسلونا، ادعای جالبی را مطرح کرد.

بارسا به یک چهارم چمپیونزلیگ هم صعود نمیکند
به گزارش "ورزش سه"، قرار است هفته آینده در بارسلونا، انتخاباتی در مورد به استقلال رسیدن ایالت کاتالونیا برگزار شود. احزاب پارلمانی کاتالونیا در یکی دو سال اخیر، تلاششان برای به استقلال رسیدن این ایالت و جدائیش از کشور اسپانیا را به حداکثر رسانده اند.

کاردنال در واکنش به جدایی احتمالی کاتالونیا از اسپانیا گفت:" اینکه می گویند در صورت جدایی کاتالونیا، بارسلونا و اسپانیول در کدام لیگ بازی خواهند کرد برای من مثل یک شوخی است. به سختی بتوان دیگر این دو تیم را در لالیگا دید. جدایی کاتالونیا، تنش های دیپلماتیک و سیاسی زیادی را در پی خواهد داشت و بارسلونا بیش از همه ضرر خواهد دید.

تضمین مالی هر باشگاهی، به قراردادهای تلویزیونی است. در یک کشور 8 میلیونی چون کاتالونیا، بارسلونا به سختی بتواند منابع مالی خود را فراهم کند. به مرور، بارسا به باشگاه هایی چون آژاکس، سلتیک و حتی استاندارد لیژ بلژیک تبدیل خواهد شد؛ تیمی که به سختی خواهد توانست به به یک هشتم و یک چهارم لیگ قهرمانان صعود کند.
من خودم هوادار اتلتیک بیلبائو هستم و با توجه به سیاست های این باشگاه، مطمئنم که هرگز قهرمان اسپانیا نخواهد شد و با این مساله هم کنار آمده ام."

دیدگاه‌ها