کد خبر : 1269581 | 01 مهر 1394 ساعت 16:13 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

رائول گارسیا؛ گربه سیاه رئال در سن مامس جدید

رائول گارسیا بعد از آدوریز، خطرناک ترین مهره اتلتیک بیلبائو در مصاف حساس امشب رئال و بیلبائو در سن مامس جدید به جساب می آید.

رائول گارسیا؛ گربه سیاه رئال در سن مامس جدید
به گزارش "ورزش سه"، بدون شک رئالی ها علاقه چندانی به روبرو شدن با رائول گارسیا ندارند و این مساله نیز تاریخچه ای طولانی دارد. گارسیا زمانی که در اوساسونا بازی می کرد، در یکی از بازی های این تیم با رئال مادرید، بارها زیدان را با خطا متوقف کرد و باعث عصبانیت شدید اسطوره فرانسوی شد.

او سپس راهی اتلتیکو مادرید شد و جنگ و و تنش او با رئالی ها به پایتخت اسپانیا کشیده شد. مشاجرات لفظی او با گوتی و در سال های بعد، راموس، ژابی و رونالدو در دربی های مادرید، هنوز از خاطره فوتبالدوستان پاک نشده است. گارسیا در دربی های مادرید، همواره به عنوان نفر اول در دعواهای درون زمین دیده می شد.

نکته جالب اینکه او هرگز در لالیگا موفق به گلزنی به رئال مادرید نشده و آمار او در مقابل این تیم، 3 برد، 11 شکست و 2 تساوی بود. در دربی هایی که او حضور داشت، اتلتیکو مجموعا 30 گل از رئال مادرید دریافت کرد.

اوج درخشش گارسیا مقابل رئال به یکی دو سال اخیر بر می گردد. او در دیدار رفت فصل گذشته، نقشی اصلی در به ثبت رسیدن گل دوم اتلتیکو توسط آردا در برنابئو ایفا کرد(2-1 اتلتیکو). در بازی برگشت و برد 4-0 معروف اتلتیکو نیز او از خوب های زمین بود.

گارسیا فصل گذشته در یک هشتم کوپا دل ری نیز یک گل به رئال زد و یک پاس گل داد تا کهکشانی ها از دور رقابت ها خارج شوند. امشب ساعت 22.30، گارسیا در کنار آدوریز، زوج تهاجمی بیلبائو مقابل رئال خواهند بود. باید از هم اکنون منتظر یک دعوای دیگر بین او و بازیکنان رئال در زمین باشیم.

دیدگاه‌ها