کد خبر : 1269587 | 01 مهر 1394 ساعت 16:31 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

ضد تاکتیک بنیتس برای مقابله با سرزنهای بیلبائو

رئال مادرید امشب کار سختی برای مهار سرزن های قهار اتلتیک بیلبائو خواهد داشت و بنیتس در اندیشه پیدا کردن راهی برای بی اثر کردن تاکتیک باسکی هاست.

ضد تاکتیک بنیتس برای مقابله با سرزنهای بیلبائو
به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس تیمش را برای مصاف حساس امشب برابر بیلبائو با 7 بازیکن بالای 1.80 قد به زمین خواهد فرستاد.او برای مهار آدوریز و رائول گارسیا که هر دو، تبحر ویژه ای در زدن ضربات سر دارند، ترجیح می دهد که کروس را نیمکت نشین کرده و کاسمیروی بلند قامت را جلوی په په و واران قرار دهد. هر سه بازیکن، قدی بلندتر از 1.80 دارند که این به رئال مادرید موقعیت مناسبی در جنگ های هوایی خواهد داد.

آدوریز تا بدینجا در همه رقابت ها 9 گل برای بیلبائو زده که پس از لواندوفسکی، بهترین گلزن در میان تیم های اروپایی است و رائول گارسیا نیز همواره گربه سیاه رئالی ها بوده.

با کاسمیرو، تعداد بازیکنان رئال که بیش از 1.80 قد دارند به 7 نفر خواهد رسید . متوسط قد این تیم نیز 1.81 خواهد بود. از این 7 نفر البته بنزما و رونالدو مهاجم هستند اما در هنگام کرنرها به خط دفاعی رئال اضافه خواهند شد. رئالی ها فصل گذشته در برابر بیلبائو، با گل زیبای آدوریز  که با ضربه سر به ثمر رسید، مغلوب شدند و بی شک دوست ندارند باز هم از این طریق از میزبان خود گلی دریافت کنند.

دیدگاه‌ها