کد خبر : 1270206 | 04 مهر 1394 ساعت 10:15 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - منچسترسیتی

دو تیم تاتنهام و منچسترسیتی، امروز در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تاتنهام - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پیگرینی مقابل وستهام شکست تلخی را سپری کردند و حالا به دنبال بازگشت به روند پیروزی‌های خود هستند.

تاتنهام

شاگردان مائوریسیو پوچتینو با کسب 9 امتیاز در 6 بازی در رده ی نهم جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده اند که شکست آنها به دیدار مقابل آرسنال در جام اتحادیه باز می‌گردد.همچنین تاتنهام آمار خوبی مقابل سیتی ندارد و در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 4 پیروزی سهم سیتیبوده و تاتنهام تنها یک پیروزی کسب کرده است. همچنین تاتنهام در این 5 بازی، 17 گل دریافت کرده است.

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی با کسب 15 امتیاز از 6 بازی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده اند که یکی از شکست ها متعلق به دیدار مقابل یوونتوس در چمپیونزلیگ است. حال سیتی دیدار مهم و سختی را پیش روی خود می‌بیند. در حالی که آگوئرو مثل فصل‌‌‌های گذشته آماده نیست و تنها یک گل به ثمر رسانده، نگرانی سیتی از خط حمله ی تیمش و عدم گلزنی مهاجمان خواهد بود. ونسان کمپانی، داوید سیلوا، مانگالا و سمیر نصری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

ترکیب احتمالی:

1041353

پیش بینی کاربران سایت Who Scored:


1041354

پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 2-0 سیتی
احتمال پیروزی تاتنهام: 18 درصد
احتمال پیروزی سیتی: 66 درصد

دیدگاه‌ها