کد خبر : 1270347 | 04 مهر 1394 ساعت 17:01 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

چک ها به اسم خانمی است که کارمند باشگاه است

قزل: گفتند تمرین را با هلی کوپتر ترک کنیم

مدافع استقلال اهواز مشکلی مشابه با محمد غلامی دارد و بدین ترتیب فعلا تصمیم گرفته آبی‌پوشان خوزستان را همراهی نکند.

قزل: گفتند تمرین را با هلی کوپتر ترک کنیم
به گزارش "ورزش سه"، سعید قزل در مورد این قضیه گفت: از روز اولی که به ما به استقلال اهواز آمدیم، این تیم مشکل داشت. ما یک دست لباس درست و حسابی نداشتیم. چک هایمان هم که برگشت خورده و هر روز وعده های مختلفی می‌ شنیدیم و مالک باشگاه می‌ گفت دارم اسپانسر جور می‌کنم و روز دیگر می‌ گفت به جای پول به شما فرش می‌ دهیم و ما از سرشان باز می‌ کردند. یک روز آقای ملکی به ما گفت به محض اینکه به تهران برسیم و بعد از بازی با ذوب‌آهن ماشینم را می‌ فروشم و پول چند نفر را می‌ دهم ولی هنگامی که ما به تهران آمدیم اصلا ایشان را پیدا نکردیم هر چقدر تماس گرفتیم نیز جواب نداد. اگر شما سوئیچ بنز ایشان را دیدید ما هم دیده ایم.

او در مورد چک های برگشتی شان ادامه داد: همین تازگی ها یک چکی به ما داده شد که به اسم خانمی که احتمالا کارمند باشگاه باشد، خورده بود. اما بیست و پنجم شهریورماه این چک برگشت خورد. خلاصه بعدا که پیگیر شدیم در آخر برگشتند گفتند پولی موجود نیست.

این بازیکن در مورد صحبت های سرمربی استقلال اهواز مبنی براینکه پولی نیست و هر کسی که می‌ خواهد جدا شود نظرش را اینگونه بیان کرد: ما رفتیم سر تمرین و مربی به ما گفت پول نیست اگر می‌ خواهید بروید و ما از بازیکنان جوانمان استفاده می‌ کنیم. حرفی که قائم مقام باشگاه آقای یعقوبی به ما زد و علنا گفت که هیچ چیز در دست و بال ما نیست. حالا این ها به کنار ما زمین تمرین نداشتیم. 6، 7 هفته از لیگ می‌ گذرد خانه به ما نداده اند و ما عملا آواره بودیم باورتان نمی‌ شود اگر بگویم یک دست لباس درست و حسابی نداشتیم که در تمرین برتن کنیم. مربی ما با یک تولیدی در تهران قرارداد داشت و آنها هم لطف کردند و یکی، دو دست لباس به ما دادند.

مدافع استقلال اهواز در مورد درگیری های پیش آمده بین بازیکنان و هواداران این تیم در تمرین گفت: برخی از هوادارنماها با سیلی در گوش بازیکنانمان می‌ زدند و دو، سه روز قبل از بازی تمرین ما تعطیل شد و هواداران به ما می‌ گفتند باید با هلی کوپتر زمین تمرین را ترک کنید. ببخشید مگر اینجا زندان آلکاتراز است؟

قزل در پایان افزود: فصل گذشته در پدیده بازی می‌ کردم و چک 180 میلیون تومانی ام برگشت خورد. کمیته انضباطی هم برای من حکم داد ولی دست من به جایی بند نیست. قبلا یک قانون گذاشته بودند که اگر فقط 40درصد از قراردادت را گرفتی می‌ توانی یک طرفه فسخ کنی و الان همه چیز به نفع باشگاه هاست. اگر قرار باشد اینطور باشد، من در خانه ام بنشینم سنگین تر هستم تا اینکه در گرمای 80 درجه در اهواز تمرین کنم و آخرش هیچ پولی نگیرم. به خدا اگر بازیکن خارجی بودیم، راحت تر به پولمان می‌ رسیدیم.

دیدگاه‌ها