کد خبر : 1270376 | 04 مهر 1394 ساعت 18:28 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش استوریج

پیروزی دشوار لیورپول مقابل استون ویلا

دیدار تیم های لیورپول و استون ویلا، لحظاتی پیش با نتیجه 3-2 به سود لیورپول خاتمه یافت تا این تیم از بحران خارج شود.

پیروزی دشوار لیورپول مقابل استون ویلا
به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از شکست 3-1 در زمین یونایتد و تسوای خانگی مقابل نوریچ، به مصاف استون ویلای بحران زده که در رده هفدهم قرار داشت امده بود. لیورپول نیز دستکمی از ویلا نداشت و با 8 امتیاز، در رده سیزدهم قرار داشت. راجرز برای این بازی استوریج را از ابتدا در کنار اینگس در پیشانی خط حمله قرار داده بود.

بازی برای لیورپول رویایی آغاز شد و این تیم در همان دقیقه دوم دیدار به گل اول خود دست یافت. این گل بازهم روی هنرنمایی کوتیوین و پاس زیبای او به میلنر به دست آمد. جیمز میلنر پاس کوتینیو را با پای چپ به گوشه دروازه ویلا و دور از دستان گوژان روانه کرد تا قرمزها را خیلی زود پیش بیندازد.

1041449

لیورپول پس از این گل، روی همکاری امره جان و موره نو یک موقعیت خوب دیگر نیز به دست اورد اما سانتر کوتاه موره نو را کسی درون محوطه جریمه قطع نکرد و دروازه بان ویلا موفق به مهار این توپ شد. ویلا برای زدن گل تساوی حملات پراکنده ای روی دروازه لیورپول انجام داد.  بهترین فرصت را هاتون رد دقیقه 21 از دست داد تا در نهایت نیمه اول با برتری 1 گله لیورپول به اتمام برسد.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول طوفانی و پرگل بود. ابتدا این لیورپول بود که در دقیقه 59 توسط استوریج به گل دست یافت تا برتری خود را دو برابر کند. این بار میلنر در نقش سازنده ظاهر شد و با یک پاس خوب، استوریج را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه تماشایی استوریج نیز به گل تبدیل شد تا لیئرپول 2-0 پیش بیفتد.

7 دقیقه بعد ویلا یکی از گل های خورده را جبران کرد. هاتن از راست لوکاس لیوا را جحا گذاشت و سانتر خوبی را به درون محوطه جریمه لیورپول ارسال کرد و جستده نیز با یک ضربه تمام کننده، گل اول ویلا را به ثمر رساند تا نتیجه 2-1 شود.

تنها 4 دقیقه پس ازگل ویلا، استوریج بازهم لیورپول را به گل رساند تا حساب کار 3-1 شود. یک و دوی تماشایی استوریج و کوتینیو، به یک گل زیبا ختم شد. این دومین گل فصل استوریج بود.

در حالیکه لیورپولی ها خوشحال از زدن گل سوم بودند، ویلا در دقیقه 71 به گل دوم خود دست یافت تا قرمزها بار دیگر خطر را حس کنند. این بار هم جستده بود که موفق به گلزنی شد تا در این بازی دبل کرده باشد.در این صحنه، پاس گل را آماوی از چپ به جستده داد.

تلاش ویلا در ادامه بازی برای رسیدن به گل تساوی، نتیجه ای نداشت و لیورپول در نهایت، این بازی دشوار را با نتیجه 3-2 به سود خود خاتمه داد. این سومین برد فصل قرمزها بود و حالا آنها با 11 امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند.

دیدگاه‌ها