کد خبر : 1270649 | 05 مهر 1394 ساعت 16:50 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

روایت عجیب بازیکن استقلال از شرایط این تیم

باشگاه استقلال اهواز که تا به همین لحظه یک قران هم به بازیکنانش پول نداده و هیچگونه امکاناتی را نیز برای آنها فراهم نکرده به جای راضی کردن بازیکنانشان دست به اخراج آنها زده اند.

روایت عجیب بازیکن استقلال از شرایط این تیم
به گزارش "ورزش سه"، شاهین مجیدی در این رابطه گفت: همه می دانند که حق با ماست. ما روز عرق گیری یعنی یک روز قبل از بازی با گسترش فولاد در هتل بودیم ولی در تمرین شرکت نکردیم و کسی هم به ما زنگ نزد بگوید چرا نیامدید؟ قائم مقام باشگاه به غلامی گفته بود چک هایتان پاس نمی شود زیرا هیچ پولی موجود نیست و با این حرف ته دل ما را خالی کردند. در تمرین قبل از بازی نیز سیاوش بختیاری زاده بزرگترهای تیم را جمع کرد و گفت فکر نکنم چک هایتان پاس شود و خود من یک هفته است که به آقای ملکی زنگ می زنم اما او جواب نمی دهد. اگر می خواهید در تمرینات شرکت نکنید و من از بازیکنان جوان استفاده می کنم در ضمن همانطور که من گفتم ناممان در لیست 18 نفره نبود.

او در مورد مشکلات مالی عدیده ای که داشتند ادامه داد: ما هیچ دریافتی ای در این مدت نداشتیم، خود من دو، سه میلیون تومان پول احتیاج داشتم تا بتوانم داروی مکمل بخرم. باور کنید حتی پول خرید داروی مکمل هم نداشتم. از همه این ها بدتر ما یک روز به رستوران رفتیم تا غذا بخوریم اما به ما غذا ندادند و گفتند چک های باشگاه تسویه نشده، مردم عادی هم در آن رستوران حضور داشتند و ما به قدری خجالت زده شدیم که همانجا سعید سالارزاده به همراه مارتیک به فرودگاه رفتند و تصمیم داشتند کلا از تیم بروند که مارتیک این کار را انجام داد اما سالارزاده را برگرداندند. این اتفاق قبل از تمرین بعدازظهرمان رخ داد و شما حسابش را بکنید ما با چه روحیه ای باید عصر تمرین می کردیم. من تا وقتی در یک تیم امنیت جانی و پول نداشته باشم چطور باید سر کنم؟ من خودم خانواده دارم و دوست دارم کنارشان باشم، فوقش الان هم پیششان می روم و می گویم امسال شرایط اینگونه شد و من پول ندارم.

این بازیکن در مورد اخراجشان از تیم نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای یعقوبی به جای اینکه ما را اخراج کند، پای درد دلمان بنشیند و ببیند ما چه مشکلاتی داریم. آدم یک جوری با پول نگرفتن کنار می آید ولی یکسری مسائل دیگر وجود داشت که خیلی بد بود. حساب کنید 5 نفر در یک اتاق می خوابیدند تازه ما در هتل هم اسکان نداشتیم و در یک مهمانسرا بودیم. روزهای اول در هتل فجر بودیم اما به دلیل اینکه چک ها برگشت خورد اجازه ندادند ما در آنجا بمانیم. قبل از بازی با ذوب آهن هنگامی که می خواستیم از هتل خارج شویم و به فرودگاه برویم نگهبانان جلوی ما را گرفتند و گفتند تا تسویه نکنید اجازه خروج ندارید. شانس آوردیم که پروازمان چارتر بود وگرنه به بازی با ذوب آهن نمی رسیدیم بعد از آن هم ما را به یک مهمانسرا بردند که شرایط خیلی بدی داشت.

مجیدی در پایان افزود: 8، 9 سال است دارم فوتبال بازی می کنم تا به حال چنین تجربه ای نداشتم. در استقلال اهواز شرایطمان خیلی بد بود البته برای بچه های خود خوزستان خیلی بد نبود چون آنها کنار خانواده بودند و روزی 2 ساعت هم در تمرینات حاضر می شدند، تازه لیدرهای تیم هوایشان را داشتند اما برای بچه های شهرستانی و کسانی که از تهران به این تیم آمدند، شرایط اسفبار بود حالا هم که ما را اخراج کرده اند. بنابراین رضایتنامه ما را بدهند تا ما تکلیف خودمان را بدانیم، آدم یک نیم فصل بیرون بماند بهتر از این است که در جایی بازی کند هیچ چیز ندارد. تازه به نظر من درآمد کسانی که در اهواز، بوشهر، بندرعباس و سایر شهرهای جنوبی کار می کنند به دلیل گرمای هوا و گردوخاک هایی که هر چند وقت یک بار مردم را از اذیت می کند، بیشتر باشد اما اینطور نبود.

دیدگاه‌ها