کد خبر : 1270775 | 06 مهر 1394 ساعت 10:32 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلایل لغو سفر تیم ملی بوکس به مسابقات‌جهانی

نایب رئیس فدراسیون بوکس به کسب حداقل سه سهمیه المپیک دیگر برای بوکس ایران در دو فرصت باقی مانده امیدوار است. وی همچنین دلایل لغو سفر تیم ملی به مسابقات جهانی را اعلام کرد.

دلایل لغو سفر تیم ملی بوکس به مسابقات‌جهانی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، روح الله حسینی نایب رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به لغو سفر ملی پوشان ایران به مسابقات قهرمانی جهان قطر عنوان کردک در جلسه ای که روز یکشنبه با رئیس فدراسیون و اعضای کمیته فنی داشتیم با توجه به مصدومیت حسن شاهینی و شانس کم کسب سهمیه المپیک در این رقابتها تصمیم گرفتیم تا تیم به قطر اعزام نشود.

وی در پاسخ به این سوال که مگر از قبل نیز نمی دانستید ملی پوشان در رقابتهای جهانی شانس کمی دارند عنوان کرد: بله از قبل هم می دانستیم ولی وقتی سه نماینده ما به دو نماینده کاهش پیدا کرد تصمیم گرفتیم تا تیم به جهانی نرود.

حسینی در خصوص ادامه کار ملی پوشان بوکس تصریح کرد: بوکسورها باید در رقابتهای قهرمانی کشور که به نوعی برای آنها آزمون نیز به شمار می رود حضور پیدا کنند و نفرات برتر آن دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد تا خود را برای رقابتهای آینده آماده کنند.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از کسب سهمیه در فرصت اندک باقی مانده چیست گفت: دو فرصت کسب سهمیه داریم. رقابتهای آسیا-اقیانوسیه چین و مسابقات آذربایجان. در رقابتهای چین شانس زیادی برای کسب سهمیه داریم. به نظرم می توانیم حداقل سه سهمیه دیگر(علاوه بر سهمیه روزبهانی) به دست آوریم. البته باید در این مدت خوب تدارک ببینیم و بوکسورها تمرینات خوبی داشته باشند.

دیدگاه‌ها