کد خبر : 1270878 | 06 مهر 1394 ساعت 15:22 | 37.5K بازدید | 3 دیدگاه

صورتم شش بخیه خورد

کریمی: حاج‌محمدی حتی یک عذرخواهی نکرد

هافبک راه‌آهن در برخورد با امین حاج محمدی در دیدار با استقلال دچار مصدومیت شد او در مورد این بازی و حواشی اش گفت‌وگویی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، حسین کریمی در مورد کسب تساوی مقابل استقلال گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم با توجه به اینکه مدافعان استقلال کند هستند و مهاجمان ما سرعتی توانستیم در نیمه اول به دو گل برسیم.

او در مورد اینکه چرا راه‌آهن مقابل تیم های بزرگ بهتر بازی می‌ کند، ادامه داد: چون تیم های بزرگتر با نظم فوتبال بازی می‌ کنند و وقتی که گل می‌ زنند، فقط دفاع نمی‌ کنند. اما تیم هایی که کیفیت ندارند وقتی گل می‌ زنند از 18 قدم خودشان بیرون نمی‌ آیند. البته ما خودمان هم در 10 دقیقه آخر بازی با استقلال دفاع کردیم ولی از آن طرف ضدحمله زدیم نه اینکه بخواهیم زیر توپ بزنیم در ضمن ما 10 نفره بودیم.

این بازیکن که در برخورد با امین حاج محمدی مصدوم شد و صورتش در برخورد با استوک این بازیکن 6 بخیه خورده در این باره می‌ گوید: من توقع داشتم حاج محمدی حداقل یک معذرت خواهی بکند که این کار را نکرد و این مساله دور از اخلاق ورزشی است و من فکر می‌ کنم به خاطر غرور کاذبش این کار را نکرد.

1041749

کریمی در پایان در مورد تغییر و تحولات اخیر راه‌آهن و رفتن کاظمی و آمدن تارتار افزود: به شخصه فوتبالم را مدیون کاظمی هستم. آقافرهاد بود که من را به پیکان آورد و سپس شاگرد همین مربی در راه‌آهن شدم اما اینجور جابجایی ها قانون فوتبال است. من با آقای تارتار تجربه کار ندارم ولی امیدوارم بتوانم اعتمادش را جلب کنم.

دیدگاه‌ها