کد خبر : 1270969 | 06 مهر 1394 ساعت 23:56 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

خاطرات دفاع مقدس در نود

همزمان با هفته دفاع مقدس بخشی از برنامه نود نیز اختصاص به فوتبالیست هایی داشت که ارتباطی نزدیک با حماسه هشت سال دفاع مقدس داشتند.

خاطرات دفاع مقدس در نود
به گزارش "ورزش سه"، محمد پنجعلی، مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس در این باره گفت: بازی در زمان جنگ برقرار بود و حتی جام هم گذاشته بودیم. دوستان می گفتند آقا پنجعلی نیروهای ما را به باد می دهیم. بهترین بچه های ما جانباز شدند و اکنون در خدمت شان هستیم و به آنها سر می زنیم. امیدوارم آرمان های آنها را حفظ کنیم و به آن احترام بگذاریم.
مجید جلالی نیز با روایت خاطره ای جالب در این باره گفت: سال 66 بود و بعد از عملیات والفجر شش بود. یک دوستی داشتم که گفت مجید بچه ها رو بیار و جبهه بچه ها را خوشحال کن. تیم را بردیم و هر روز با بچه های مختلف بازی می کردیم. یک روز آقای طباطبایی به من گفت بچه های فاو به من گفتند می آیید اینجا باید کنید. گفتم باید ببینم بچه ها می آیند آنجا بازی کنند یا نه.
محمد ایران پوریان، کاپیتان تراکتورسازی نیز که پدرش شهید شده گفت: من 2 سال بیشتر نبودم. همیشه در میان مشکلاتم از پدرم می خواهم کمکم کند و پیش خدا واسطه شود تا مشکلاتم حل شود.
حسین فرکی نیز خاطره ای جالب در این باره می گوید: بازی با کویت بود که خبر دادند برادر آقای حسن روشن شهید شده و ما نمی دانستم چطور به او اطلاع دهیم و آقا حسن بدون اینکه از ماجرا باخبر باشد به زمین بازی آمد.
حسن روشن در این باره توضیح داد: تیم ملی بازی حساسی با کویت داشت که البته من نیمه دوم صدمه دیدم و به بیمارستان رفتم و از انجا به تهران آمدم.

دیدگاه‌ها