کد خبر : 1270992 | 07 مهر 1394 ساعت 01:12 | 49.3K بازدید | 4 دیدگاه

کارشناسی جنجالی دیدار استقلال و راه آهن

در برنامه نود به بررسی اتفاقات داوری دیدار استقلال و راه آهن پرداخته شد؛ جایی که مشخص شد تیم مهدی تارتار مصائب سختی در این بازی متحمل شده است.

کارشناسی جنجالی دیدار استقلال و راه آهن
به گزارش "ورزش سه"، ممبینی به عنوان کارشناس این برنامه درباره اتفاقات و صحنه های مشکوک داوری این دیدار نظرش را اینگونه اعلام کرد.
ممبینی در ابتدا ایرادی به رنگ پیراهن دروازه بان راه آهن گرفت و آن را همرنگ پیراهن داورها اعلام کرد که از چشم داور نادیده گرفته شد.
او در مورد صحنه ای که در این دیدار برای راه آهنی ها خطا اعلام شد و حنیف روی میلاد محمدی خطا انجام داد گفت: خطای حنیف عمران زاده بیرون از محوطه جریمه اتفاق افتاد و نباید پنالتی اعلام می شد.
ممبینی در ادامه درباره صحنه ای که شهباززاده در محوطه جریمه برای تیمش خطای پنالتی اعلام کرد گفت: به هیچ عنوان پنالتی نبود و دروازه بان توپ را زد و برخوردی با شهباززاده نداشت. بازیکن دایو کرد.
صحنه جنجالی این بازی اخراج ننزیج بود که ممبینی درباره آن گفت: ابتدا باید خطای عمران زاده روی دروازه بان راه آهن اعلام می شد تا کار به اتفاقات بعد از ان کشیده نشود. اخراج ننزیج با توجه به ضربه ای که به میثم مجیدی زده درست است و با آرنج ضربه زده بود.
او در مورد صحنه ای که آرش برهانی متوقف شد نیز معتقد بود خطایی روی مهاجم استقلال رخ نداده است.
ممبینی درباره گلی که حاج محمدی به ثمر رسانده بود و توسط زرگر پذیرفته نشد نیز گفت: این گل سالم به ثمر رسید و زننده گل در آفساید قرار نداشت.
ممبینی در مورد تکلی که روی کریمی صورت گرفت و باعث آسیب بازیکن راه آهن شد نیز معتقد بود مدافع استقلال باید از زمین اخراج می شد.
استقلالی ها که در این بازی با تساوی برابر راه اهن به اولین تساوی فصل خود رسیده بود بعد از شش برد پیاپی برابر این تیم، متوقف شد.

دیدگاه‌ها