کد خبر : 1271301 | 08 مهر 1394 ساعت 01:43 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: بازیکنانم شایسته هو شدن نبودند

بارسلونا امشب در شرایطی که تا دقیقه 80 در مقابل لورکوزن 1-0 عقب بود و بازی پرانتقادی نیز به نمایش گذاشته بود، با دو گل سرجی روبرتو و سوارز، باخت را با برد عوض کرد.

انریکه: بازیکنانم شایسته هو شدن نبودند
به گزارش "ورزش سه"، بدین ترتیب بارسلونا با توجه به شکست رم در زمین باته بوریسوف، با 4 امتیاز در صدر جدول گروهش قرار گرفت.
لوئیس انریکه در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" یکی از شب های سخت بارسلونا بود. دومین بازی و دومین برد بدون مسی را تجربه کردیم؛ چون او مقابل لاس پالماس هم برای ما نتوانست دقایق زیادی بازی کند. امشب مقابل تیمی به برتری رسیدیم که حتی اجازه نداد با خیال راحت یک توپ به یکدیگر پاس بدهیم. این دومین برد ما بدون مسی بود و نشان دهنده وضعیت خوب تیم است. این برد، اعتماد به نفس ما را بالاتر خواهد برد."

انریکه در مورد هو شدن برخی بازیکنان بارسا در این بازی گفت:" برخی مواقع با ایمانتان، با قلبتان و با اعتماد به نفستان بازی ها را می برید. در شبی که خیلی خوب نبودیم، برنده شدیم و این مایه امیدواری است.
از رفتار برخی هواداران خوشم نیامد. از آنها انتظار بیشتری داشتم.این تیم شایسته اطمینان بیشتری است. وقتی 1-0 عقب بودیم، به حمایت هواداران نیاز داشتیم نه شنیدن سوت های اعتراضی. وقتی دو گل زدیم چه نیازی به تشویق و حمایت بود؟
اینهایی که سوت زدند نباید این کار را می کردند و نباید این عمل تکرار شود.بازیکنانم شایسته هو شدن نبودند. مجموعه تحت هدایت من، شایسته تشویق و حمایت است."

انریکه در مورد مصدومیت اینیستا گفت:" اینیستا مهره مهمی برای ماست و هنوز نمی دانم که تیم پزشکی، در مورد وضعیت مصدومیت او به چه نتیجه ای رسیده است.نمی دانم چرا اینقدر مصدوم می دهیم ولی این هم بخشی از زندگی است. مسائلی در این امر دخیلند ولی نمی خواهم آنها را عمومی کنم. باید توجه داشت که امسال زودتر از سال گذشته وارد بازی های رسمی شدیم."

دیدگاه‌ها