کد خبر : 1271304 | 08 مهر 1394 ساعت 01:56 | 66K بازدید | 0 دیدگاه

در پایان بازی با لورکوزن

نیمار: هو شدن از سوی هواداران سخت است

بارسلونا هرچند امشب موفق شد با نتیجه 2-1 لورکوزن را شکست دهد اما در دقایق بسیاری، تحت تاثیر بازی حریف قرار داشت و به همین دلیل صدای اعتراض هواداران این تیم در نوکمپ بلند شد.

نیمار: هو شدن از سوی هواداران سخت است
به گزارش "ورزش سه"، این اولین بازی بارسلونا در غیاب مسی مصدوم بود و سوارز توانست در نقش او به عنوان منجی ظاهر شده و با گل دقیقه 82 خود، زمینه ساز برتری آبی و اناری ها شود.

نیمار، ستاره برزیلی بارسا که امشب توفیقی در گلزنی نداشت، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" از کسب پیروزی بسیار خوشحالم. برای رسیدن به برد، واقعا عذاب کشیدیم اما مهم کسب سه امتیاز بود. برای زدن دو گل، هر کاری لازم بود انجام دادیم و خوشحالم که در نهایت، این بازی دشوار را با برد پشت سر گذاشتیم."

نیمار در مورد سوت های اعتراضی هواداران بارسا گفت:" بله؛ سخت است وقتی اعتراض هواداران را می شنوید و آنها را همراه خودتان نمی بینید.در هر صورت، هوادار همیشه بیشترین انتظار را از بازیکنان تیم محبوبش دارد. امروز هر چه در توان داشتیم در زمین گذاشتیم و کسی کم کاری نکرد."

و غیبت لئو مسی؟:" مسی برای ما یک بازیکن حیاتی است و واضح است که غیبت او به چشم بیاید.او بهترین بازیکن دنیاست و در هر مسابقه، موقعیت های گل زیادی خلق می کند. زمانی که او در ترکیب است، همه ما احساس بهتری داریم."

دیدگاه‌ها