کد خبر : 1271464 | 08 مهر 1394 ساعت 15:54 | 10K بازدید | 8 دیدگاه

وزیر ورزش: برای نتایج والیبال باید پاسخگو باشیم

محمود گودرزی در نشستی با مسولان فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی دلایل نتایج این تیم در جام جهانی را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر ورزش: برای نتایج والیبال باید پاسخگو باشیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در دیدار با رئیس ، اعضای هیات رئیسه و کادر فنی والیبال گفت: امروز مردم نسبت به نتایج والیبال حساس هستند و باید نسبت به نتایج بدست امده پاسخگو باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نتایج خوب والیبال و علاقمندی مردم به این رشته اضافه کرد: اینکه ما همه شکستها را به حساب یک نفر مثلا سرمربی بگذاریم یا از طرف دیگر نتایج ارزشمند و خوب گذشته را تنها بنام سرمربی قبلی ثبت کنیم کارشناسانه نیست در تمامی صحنه های برد و باخت مجموعه مدیریتی و بازیکنان و عوامل فنی سهیم هستند.

دکتر گودرزی ابراز امیدواری کرد والیبال در مسابقات کسب سهمیه پیش رو بتواند به المپیک راه پیدا کند و موجب خوشحالی مردم و دوستداران این رشته شود.

1041964

در این نشست که به دعوت معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد داورزنی رئیس فدراسیون، کادر ایرانی تیم ملی به همراه خوش خبر سرپرست تیم گزارشی از تک تک بازیهای ایران در جام جهانی والیبال در ژاپن ارائه کردند و پاسخگوی سئوالات فنی وزیر ورزش و دکتر سجادی بودند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با مطلوب توصیف کردن این نشست کارشناسی گفت: در جلسه بررسی نتایج والیبال تنها کواچ و دستیاران او به دلیل اینکه در ایران نیستند حضور نداشتند.

دکتر سجادی اضافه کرد: قرار است فدراسیون والیبال هفته آینده با حدود 30 نفر از کارشناسان و صاحب نظران این رشته جلسه نقد و بررسی نتایج تیم ایران را برگزار کند و جمع بندی ان نشست به همراه تحلیل دقیق تر ، مستندات و همینطور پیشنهادات را برای ما بیاورند.

معاون قهرمانی گفت: هدف ما کمک به والیبال برای صعود به المپیک است و قطعا این با حمایت وزیر ورزش و جوانان و تلاش و برنامه ریزی فدراسیون والیبال و همت ملی پوشان ایران این اتفاق خوب برای ورزش ایران خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها