کد خبر : 1271470 | 08 مهر 1394 ساعت 16:15 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش روز:

نمایش دور از انتظار نیمار در شب غیبت مسی

در حالی که بسیاری منتظر بودند شب گذشته در بازی مقابل لورکوزن و در غیاب مسی، نیمار بتواند بار او را به دوش کشیده و برای بارسلونا لیدری کند، این اتفاق رخ نداد.

نمایش دور از انتظار نیمار در شب غیبت مسی
به گزارش"ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به زحمت و در حالیکه تا دقیقه 80 ازحریف آلمانی خود عقب بود، با گل های سرجی روبرتو و لوئیس سوارز، از بازی باخته، برد ساخت تا سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کند.البته در طول بازی، برخی بازیکنان به دلیل نمایش دور از انتظارشان، از سوی هواداران حاضر در نوکمپ هو شدند.

نیمار بی شک یکی از بازیکنان متوسط این دیدار بود. او 32 بار توپ را از دست داد که در مقایسه با آمار خودش، بسیار ضعیف و دور از انتظار بود. نیمار فصل گذشته بطور متوسط در هر بازی 11 توپ از دست می داد و دو سال پیش این آمار، 10 توپ در هر بازی بود. 32 بار تقدیم توپ به بازیکن حریف، بدون شک آمار بالایی است که حداقل از نیمار چنین انتظاری نمی رفت.

نیمار همچنین مشارکت کمتری به نسبت بازی های گذشته در بازی تیمی داشت و 17 بار، بیش از هر بازیکنی در زمین، اقدام به دریبل زدن کرد که بسیاری از آنها نیز ناموفق بودند.
شاید تنها حرکت مثبت نیمار در بازی شب گذشته، ضربه ای بود که او در نیمه اول با پای چپ به سمت دروازه لورکوزن روانه و به تیر برخورد کرد.
در شبی که مسی به دلیل مصدومیت، غایب بزرگ بارسا بود، نیمار نتوانست جای او را به خوبی پر کند و این سوارز بود که با گل زیبایش در دقیقه 82، ناجی آبی اناری ها شد. با همه این اوصاف، لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، در پایان بازی، ترجیح داد از نمایش ستاره برزیلی خود تمجید کرده و از او انتقاد نکند!

دیدگاه‌ها