کد خبر : 1271950 | 10 مهر 1394 ساعت 17:21 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مورینیو: این بدترین روزهای مربیگری من است

تیم فوتبال چلسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، شروع بسیار ضعیفی در فصل جاری داشته و با 8 امتیاز از 7 بازی، در رده چهاردهم جدول قرار گرفته است.

مورینیو: این بدترین روزهای مربیگری من است
به گزارش "ورزش سه"، چلسی با احتساب شکست 2-1 روز سه شنبه در زمین پورتو، در تمام رقابت ها 4 باخت را در دو ماه اخیر تجربه کرده که برای مورینیو آمار بسیار ضعیفی محسوب می شود.

سرمربی چلسی در آستانه بازی تیمش مقابل ساوتهمپتون(فردا ساعت 20) به خبرنگاران گفت:" این بدترین روزهای دوران مربیگری من و بدترین نتایجی است که تاکنون کسب کرده ام. تجربه منفی بزرگی که به بهتر شدن من کمک خواهد کرد.
در تمام این سال ها با چالش های بزرگی درگیر بوده ام و نمی توانم بگویم که به اوج برگرداندن این تیم چلسی، بزرگترینشان است. تنها می گویم که بدترین دوران مربیگری خودم را پشت سر می گذارم؛ چون سابقه نداشته در این مقطع از فصل، تیم های من این اندازه شکست خورده باشند.
ترجیح می دهم به عنوان صدرنشین یا تیم دوم جدول، تحت فشار باشم تا اینکه بخاطر قرار گرفتن در جایگاه 14 از من انتقاد شود اما می توانم این وضعیت را مدیریت کنم.منتظر بازی با ساوتهمپتون هستم و امیدوارم که در این بازی پیروز شویم تا از این شرایط بد بیرون بیاییم."

مورینیو در مورد اخراج دکتر کارنیرو از چلسی نیز گفت که روزی در این مورد صحبت خواهد کرد اما آن روز را خودش تعیین خواهد کرد. او افزود که خیالش از این بابت آسوده است.

دیدگاه‌ها