کد خبر : 1272911 | 14 مهر 1394 ساعت 09:14 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیم ملی پست مدیریت فنی را قبول نداشت/

رئیس فدراسیون هندبال: بازیکنی درگیر نشد

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به انتقادهای مطرح شده درباره درگیری مدیرفنی تیم ملی با سرمربی این تیم گفت: سرمربی تیم ملی مدیر فنی را قبول ندارد و درگیری در این زمینه وجود نداشت.

رئیس فدراسیون هندبال: بازیکنی درگیر نشد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، ابوالحسن مهدوی درباره اینکه گفته شده بازیکنان تیم ملی بخاطر مشکلات با سرمربی تیم ملی در اردو حاضر نشده‌اند، گفت: من از این خبرهای کذبی که منتشر شده است تعجب می‌کنم. کارها طبیعی است و نباید آن را مشکل قلمداد کرد. اول اینکه اردوی تیم ملی با حضور بازیکنان دعوت شده باید شروع می‌شد اما ما ۵ لژیونر در اروپا داریم و چند بازیکن هم مصدوم هستند ضمن اینکه ۷ بازیکن نیز در تیم‌های تهرانی و گچسالاران حضور داشتند که در لیگ بازی داشتند و با هماهنگی در تمرینات شرکت نکردند. ولی از روز دوشنبه بازیکنان در اردو حاضر هستند.

وی درباره برکناری اخوان ادامه داد:درباره آقای اخوان باید عنوان کنم که در کمیته فنی که با حضور کارشناسان خبره تشکیل داده‌ایم آقای فهمی را به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شده است و آقای اخوان هم به عنوان مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان حکم خود را دریافت کرد. ما برای نخستین بار تیم ب ایران و نیز تیم نونهالان را هم تشکیل داده‌ایم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ما در جلسه‌ای که با عرفان اسماعیلاگیچ سرمربی تیم ملی داشته‌ایم ایشان گفت که من معنی مدیر فنی را در تشکیلات تیم ملی بر نمی‌تابم و مدیر فنی باید به لحاظ فنی بالاتر از سرمربی باشد که به همین خاطر مدیر فنی را کنار گذاشتیم و با مذاکره‌ای که با سرمربی داشتیم قرار بر این شد که از آقای اخوان در بخش‌های دیگر استفاده کنیم که خود اخوان قبول نکرد و گفت فقط می‌خواهم در تیم ملی بزرگسالان فعالیت کنم.

مهدوی تاکید کرد: ای کاش بعد از جلسه با عرفان با اخوان هم صحبت می‌کردیم و پذیرفتم که کوتاهی کردیم ولی واقعیت این است که کنار ماندن ایشان از تیم ملی را نباید درگیری با سرمربی تیم کشورمان تلقی کرد.

دیدگاه‌ها