کد خبر : 1273607 | 17 مهر 1394 ساعت 11:36 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

سایت گل؛گواردیولا با سیتی به توافق نرسیده

سایت گل ادعا کرد پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ هنوز به توافقی با منچسترسیتی نرسیده ولی در حال بررسی شرایط برای پیوستن به این تیم در تابستان آینده است.

سایت گل؛گواردیولا با سیتی به توافق نرسیده
به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر، شایعاتی منتشر شد که حاکی از توافق گواردیولا با سیتی برای پیوستن مربی اسپانیایی در پایان فصل به این تیم بود. با این حال، سایت گل مدعی شد که چنین اتفاقی رخ نداده ولی احتمال رخ دادنش وجود دارد.
گواردیولا در 4 سال حضور در بارسا 14 جام به همراه این تیم کسب کرد و طلایی ترین دوران تاریخ این باشگاه را رقم زد. او در دو فصل حضور در بایرن نیز موفق به کسب بوندس لیگا شده ولی در چمپیونزلیگ، مقابل رئال و بارسا شکست خورده و نتوانسته افتخاری در اروپا کسب کند.
علاقه سیتی به جذب گواردیولا موضوع پنهانی نیست و پیش از پیوستن گواردیولا به بایرن نیز این موضوع مطرح بود. آنها همچنین در تابستان نیز با گواردیولا مذاکراتی انجام دادند ولی این مذاکرات نتیجه ای در پی نداشت. پیگرینی نیز قراردادش را تا سال 2017 تمدید کرد.
با این حال، گواردیولا در حال حاضر عجله ندارد و قصد دارد تمامی پیشنهادات از انگلیس را بررسی کند. ژوزه مورینیو از سوی آبراموویچ به شدت تحت فشار است و نتایج ضعیف او در این فصل باعث شده که احتمال اخراج او در پایان فصل وجود داشته باشد. همچنین ونگر نیز 66 ساله شده و یک قدم به جدایی از آرسنال نزدیک تر است. فان خال نیز دو فصل بعد نیمکت یونایتد را ترک خواهد کرد و از بازنشسته خواهد شد. سرمربی کاتالان به همین علت، فعلا برای رسیدن با تیمی در لیگ برتر عجله ندارد.

دیدگاه‌ها