کد خبر : 1274284 | 20 مهر 1394 ساعت 09:48 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود صفویه و باقری به نیمه نهایی

سه جودوکار برای برنز مبارزه می‌کنند

روز دوم و پایانی از رقابت‌های جودو قهرمانی جوانان آسیا با صعود دو نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی و تلاش سه جودوکار برای کسب مدال برنز آغاز شد.

سه جودوکار برای برنز مبارزه می‌کنند
به گزارش"ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ این دوره از مسابقات با حضور 168 جودوکار از 23 کشور روز گذشته در بانکوک تایلند آغاز شد. در نخستین روز این مسابقات رشنونژاد و فتحی‌پور موفق به کسب دو مدال برنز برای تیم کشورمان شدند.

اما امروز تیم جوانان ایران 5 نماینده در دو بخش دختران و پسران دارد که برای رامین صفویه و زهرا باقری برای در مرحله نیمه نهایی مبارزه می کنند ، نیک اقبال ، رشیدی و آقاجانی هم در گروه شانس مجدد به دنبال کسب مدال برنز هستند.

در وزن 81- کیلوگرم ایمان نیک اقبال دور نخست استراحت داشت و سپس مقابل "مرادوف" از تاجیکستان با اخطار نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. وی در اولین دیدار در این بخش "شکیروف" از قرقیزستان را پیش رو دارد.

حامد رشیدی در وزن 90- کیلوگرم در اولین دیدار "ویکروم" از هند را ضربه فنی کرد و سپس در مبارزه با "فرمانوف" از ازبکستان بازنده شد و او نیز راهی گروه بازنده شد. رشیدی هم در گروه شانس مجدد "انختوشین" از مغولستان را پیش رو خواهد داشت.

در وزن 100- کیلوگرم رامین صفویه در اولین "لئو گان" از چین تایپه را با ضربه فنی شکست داد. وی دور بعد باید با "هونگ جین سو" از کره جنوبی نیز سکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. نماینده کشورمان برای صعود به دیدار نهایی "یوشینوبو" از ژاپن را پیش رو دارد.

در بخش بانوان و در وزن 63- کیلوگرم فاطمه آقاجانی پس از در دور نخست ، دور دوم مقابل "کیم جین" از کره شمالی بازنده شد. وی نیز در گروه شانس مجدد "هسیائو" از چین تایپه را پیش رو دارد. همچنین زهرا باقری در وزن 78- کیلوگرم "تسونگ" از هنگ کنگ را با ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. باقری برای صعود به دیدار پایانی در یک دیدار سخت "یاماموتو" از ژاپن را پیش رو دارد.


دیدگاه‌ها