کد خبر : 1274446 | 20 مهر 1394 ساعت 18:17 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با دیلی میرور

فن پرسی: از ویرا یاد گرفتم با فشارها کنار بیایم

روبین فن پرسی در سالی به آرسنال پیوست که پاتریک ویرا، آخرین فصل حضورش در جمع توپچی های لندن را پشت سر می گذاشت.

فن پرسی: از ویرا یاد گرفتم با فشارها کنار بیایم
به گزارش "ورزش سه"، فن پرسی به عنوان یک مهاجم جوان، فشار زیادی را در تیم بزرگی چون آرسنال تحمل می کرد اما پاتریک ویرا، ستاره فرانسوی وقت آرسنال، کمک زیادی به وی کرد تا آن مقطع را پشت سر بگذارد.

فن پرسی که پس از آرسنال راهی یونایتد شد و تابستان امسال نیز به فنرباغچه پیوسته، در مورد سال اول حضورش در آرسنال به دیلی میرور گفت:" وقتی جوان هستید، نمی دانید که چگونه با موقعیت های دشوار و فشارهای رویتان کنار بیایید اما بگذارید برایتان توضیح دهم که چه کسی راهنمای بزرگ من در آرسنال بود و باعث شد تعادل به زندگی من برگردد.

پاتریک ویرا بود که به من نشان داد چگونه از لحاظ ذهنی قدرتمند باشم و همه فشارها را تحلم کنم. اولین فصل حضورم در آرسنال، مصادف بود با آخرین فصل حضور ویرا. در آن زمان، شایعات زیادی در مورد علاقه رئال به او وجود داشت اما پاتریک بدون توجه به اخبار پیرامونش، به کوه صبر و آرامش برای ما تبدیل شده بود.
ویرا به شکلی باورنکردنی فشارها را از خود دور می کرد و به همه تیم، آرامش می داد. او یک رهبر درون زمین برای ما بود. من و خیلی های دیگر از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم.در آرسنال همه از او حساب می بردند."

دیدگاه‌ها