کد خبر : 1275289 | 24 مهر 1394 ساعت 15:51 | 26.7K بازدید | 5 دیدگاه

خاکپور استخدام نشده که استعفا بدهد!

محمد خاکپور کناره گیری کرد و نه استعفا. این را قانون می گوید. کسی که جایی استخدام نشده پس نمی تواند استعفا هم بدهد.

خاکپور استخدام نشده که استعفا بدهد!
به گزارش " ورزش سه"، محمد خاکپور از حضور در تیم المپیک کناره گیری کرد. او برای این کار دلایل خاص خود را دارد. می شود گمانه زنی کرد و به خیلی از آنها رسید. دلیلی که باعث کناره گیری خاکپور شده و نه استعفا. حالا چرا کناره گیری؟ واژه استعفا برای افرادی به کار می رود که به استخدام تیمی در آمده اند. خاکپور که بعد از حدود یک سال همچنان بدون قرارداد کار می کرد، حالا به سیبل منتقدان بدل شده است. آنهایی که در صف حامیان کی روش قرار گرفته اند و این موقعیت را بهترین فرصت برای تشویش اذهان عمومی می دانند.

اما کمی هم به جملات حبیب کاشانی بپردازیم. او در فرودگاه شوکه شد، بخصوص وقتی خبر کناره گیری خاکپور را شنید. این مدیر که تمام توانش را برای موفقیت تیم المپیک گذاشته و امکانات مناسبی را تدارک دیده، این بار راه دروازه را پیدا نکرد. او می توانست پاسخی به سوال ها در مورد کناره گیری خاکپور ندهد و یا حرفی در این باره نزند. تنها به این دلیل که نمی دانست دلایل این کناره گیری چه بوده.

کاشانی از پنجشنبه تا امروز مصاحبه های مفصلی انجام داده است. او در این صحبتها همه چیز را گردن آویز فدراسین فوتبال کرده، در حالی که خودش یکی از دلایل کناره گیری است. اما جمله کلیدی کاشانی. جایی که گفته مگر خاکپور در فرودگاه ابلاغ گرفته که در فرودگاه استعفا بدهد؟ آیا اویی که یکی از مدیران خوشنام فوتبال ایران است نمی داند که وقتی ابلاغ یا حکمی به یک مربی نداده اند، او نمی تواند استعفا بدهد؟

محمد خاکپور نه برای مبلغ قرارداد که برای حفظ شان و شخصیت مربیان ایرانی اقدام به کناره گیری کرده است. او می خواهد مسیر جدیدی را آغاز کند. مسیری که شاید بازگشت به تیم المپیک نباشد اما می تواند بازگشت شان و شخصیت به آغوش مربیان باشد. اتفاقی که مدتهاست توجهی به آن نمی شود.

دیدگاه‌ها