کد خبر : 1275344 | 24 مهر 1394 ساعت 18:55 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن ما ساعت 3 صبح به تهران آمده

ملکی :چرا بختیاری زاده را اخراج کردم ؟

مالک باشگاه استقلال اهواز بعد از صحبت در مورد اخراج سیاوش بختیاری زاده و اعلام سرمربی جدید تا 24 ساعت آینده در مورد مشکلات مالی هم صحبت می کند و می گوید روز یکشنبه به حساب تمام بازیکنان پول واریز می شود.

ملکی :چرا بختیاری زاده را اخراج کردم ؟
به گزارش "ورزش سه"، محمد ملکی در مورد برکناری بختیاری زاده گفت: ایشان از این لحظه به بعد سرمربی تیم ما نیستند و تا 24 ساعت آینده مربی جدید انتخاب می شود. در حال مذاکره با 5 گزینه برای در دست گرفتن هدایت استقلال هستیم البته جا دارد از زحمات سیاوش بختیاری زاده تشکر کنم.

او در ادامه در همین باره می گوید: اینکه آقای بختیاری زاده مشکلات مالی را برای باختن بهانه کرده است را قبول نداریم. زیرا ما یک هفته در بهترین هتل تهران اردو زده بودیم و هیچ مشکلی نداشتیم ولی ایشان نتوانست تیم را جمع کند. شما حساب کنید عادل کلاه کج برای مراسم هادی نوروزی به شمال رفته بود و تازه 3 صبح یعنی ساعاتی پیش از بازی به تهران رسید و این ضعف مربی ما را نشان می دهد.

ملکی در پایان با اشاره به اینکه به زودی مشکلات مالی‌شان را حل می کنند افزود: روز یکشنبه برای بازیکنانمان هم پول واریز می کنیم. به سرپرست تیم گفته ام به بازیکنان بگویند همه‌شان در بانک ملی حساب باز کند و روز یکشنبه پول برداشت کنند. در مورد مساله اسپانسر هم باید بگویم که قرار شده همراه اول ما را در این فصل همراهی کند. البته پولی که قرار است به بچه‌هایمان بدهیم از طریق اسپانسر نیست.

دیدگاه‌ها