کد خبر : 1275464 | 25 مهر 1394 ساعت 08:32 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

محمدپور: کاش زیر وزنه 190 کیلوگرمی نمی‌رفتم

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان گفت: پس از مصدومیتم با خودم می‌گفتم ای کاش زیر وزنه 190 کیلوگرمی نمی‌رفتم.

محمدپور: کاش زیر وزنه 190 کیلوگرمی نمی‌رفتم
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سعید محمدپور که در مسابقات دسته 105 کیلوگرم لیگ وزنه‌برداری با مصدومیت مواجه شد و مسابقات جهانی امسال را از دست داد، در ارتباط با مصدومیتش اظهار داشت: قطعاً حکمت و قسمتی بود که چنین اتفاقی برای من رخ داده است. من همیشه طوری برنامه‌ریزی می‌کردم که نزدیک مسابقات بدنم به بهترین نحو آماده باشد و همه چیز نیز در این چند وقت براساس برنامه بود. روز گذشته آن‌قدر وزنه‌ها برای من سبک بود که وزنه 190 کیلوگرمی که تاکنون زیر آن نرفته بودم را به راحتی بالای سر می‌بردم و قصد داشتم وزنه 195 کیلویی را نیز امتحان کنم.

وی افزود: انگیزه من اکنون کم نشده و باید بگویم که انگیزه بیشتری هم دارم تا بتوانم در مسابقات المپیک صاحب مدال طلا شوم.

وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: خیلی‌ها چشم دیدن چنین تیمی را ندارند و حتی روسیه با آن تیم خوب چنین شرایطی ندارد که سه نفر رکورددار دنیا در یک سالن با هم وزنه بزنند اما بعضی وقت‌ها نمی‌شود ولی من امیدوارم کار سهراب مرادی حل شود تا تیم ایران با تمام قوا بتواند روی سکو برود.

محمدپور در پاسخ به این سوال که آیا از زدن وزنه 190 کیلوگرمی در حالی که نیازی به آن نداشت، پشیمان نیست گفت: صد درصد می‌توانم بگویم پشیمان هستم. زمانی که به بیمارستان می‌رفتم پیش خودم می‌گفتم ای کاش زیر این وزنه نمی‌رفتم و از حرکت سوم انصراف می‌دادم اما وقتی بدن آدم خوب باشد، عطش وزنه زدن وجود دارد.

وی در خصوص آخرین شرایطش عنوان کرد: قرار است تا 5 روز دستم در آتل بماند و پس از آن میزان مصدومیت من مشخص می‌شود ولی از امروز تمرینات بدنسازی را ادامه می‌دهم تا شرایط بدنی‌ام افت نکند.


دیدگاه‌ها