کد خبر : 1275530 | 25 مهر 1394 ساعت 10:50 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - رایو وایکانو

دو تیم بارسلونا و رایو وایکانو، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - رایو وایکانو
به گزارش "ورزش سه"، کاتالان‌ها در دو بازی از 3 بازی اخیر خود در لالیگا شکست خورده اند و با لشکری از مصدومین پا به این دیدار خواهند گذاشت.

بارسلونا
شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 15 امتیاز از 7 بازی و با تقاضل گل کمتر نسبت به سلتاویگو و رئال مادرید، در رده ی چهارم جدول لالیگا قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 2 شکست و 5 پیروزی کسب کرده اند و حال دیدار مهم و سختی مقابل رایو پیش رو خواهند داشت. بارسا با لشکری از مصدومین هفته های اخیر را گذرانده و هفته‌های پیش رو را نیز باید بگذراند. لیونل مسی، رافینیا و اینیستا مصدومین بارسا هستند که به این بازی نخواهند رسید. حضور لوئیس سوارز و توماس فرمالن نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رایو وایکانو

رایو با کسب 7 امتیاز از 7 بازی خود، در رده ی پانزدهم جدول لالیگا قرار دارند. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. آمار در تقابل‌های اخیر دو تیم نیز کاملا به نفع بارسلونا است. در حقیقت، در 5 بازی اخیر انجام شده بین دو تیم، 5 پیروزی برای بارسا به ثبت رسیده و آبی و اناری پوشان در این 5 دیدار 21 گل به ثمر رسانده و تنها 2 گل دریافت کرده اند. رایو برای دیدار امروز پابلو هرناندس را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. آمایا نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

ترکیب احتمالی:

1070274


پیش بینی کاربران سایت Who Scored:

1070273


پرتکرار ترین نتیجه: پیروزی 3-0 بارسا
احتمال پیروزی بارسا: 100 درصد
احتمال پیروزی رایو: 0 درصد

دیدگاه‌ها