کد خبر : 1276551 | 29 مهر 1394 ساعت 01:17 | 41.8K بازدید | 2 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: جوایز فردی برایم اهمیت چندانی ندارند

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، به شکل جالبی در مورد کاندید شدنش به عنوان مربی سال جهان واکنش نشان داد.

انریکه: جوایز فردی برایم اهمیت چندانی ندارند
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با دو گل راکیتیچ و البته درخشش نیمار موفق شد در زمین باته بوریسوف پیروز شده و خود را 7 امتیازی کند. یک برد دیگر، صعود بارسلونا به مرحله بعد را قطعی خواهد کرد.

لوئیس انریکه در نشست خبری پس از این بازی به خبرنگاران گفت:" از شکل بازی تیم و کسب پیروزی بسیار خوشحالم. بازی در چنین شرایطی و در خانه حریف هرگز ساده نیست. موقعیت های گل زیادی خلق کردیم اما هنوز در تمام کنندگی مشکلاتی داریم. این اشکال عمده کار ما در ابتدای فصل است.
از خیلی از موقعیت هایمان استفاده نمی کنیم با این حال در مجموع، بازی کاملی ارائه دادیم که باعث افزایش اعتماد به نفس ما خواهد شد.در مقایسه با بازی مقابل رایو، در فاز دفاعی عملکردمان بسیار بهتر بود. نباید همه چیز را سفید یا سیاه دید. باید همچنان کار کنیم و بهتر شویم."

انریکه در مورد درخشش راکیتیچ و دو گلی که زد گفت:" خیلی خوب است که نفرات بیشتری در تیم گلزنی کنند؛ بخصوص در تیمی چون بارسلونا که موقعیت های گل زیادی در هر مسابقه خلق می کند. دو گل راکیتیچ، امشب پیروزی را برای ما به ارمغان آورد. این دو گل به خود او نیز کمک زیادی خواهد کرد."
و نیمار؟ :" حیف شد که او امشب گلی به ثمر نرساند. او مثل همیشه خوب بود."

انریکه در مورد کاندید شدنش به عنوان بهترین مربی سال دنیا گفت:" بهترین مربی سال دنیا؟ از این مساله چیزی نمی دانم. جوایز فردی برایم اهمیت چندانی ندارند.

انریکه در مورد مصدومیت سرجی روبرتو نیز گفت که مشکل او جدی نیست و فردا پس از بررسی های پزشکی، مشخص خواهد شد که طول درمان او چه اندازه خواهد بود.

دیدگاه‌ها